Kontorrekvisita

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. juni 2017 til 31. mai 2019, med mulighet for prolongering i inntil to år.

Avtalen omfatter levering av kontorrekvisita, skriver- og kopipapir og batterier.

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med to leverandører på dette feltet. Lyreco Norge AS er leverandør i Helse Sør-Øst, og Staples Norway AS er leverandør i de øvrige helseregionene. Nærmere informasjon om hvilke foretak som tiltrer hvilken avtale finnes i vedlegget «Kunder tiltredelse».

For avtalen gjeldende for foretak i Helse Sør-Øst som tiltrer avtale med Lyreco Norge AS er det gjennomført en endring i prisstruktur, der pris for den enkelte varelinje vil være differensiert ut i fra total ordrestørrelse pr bestilling. Det gjøres oppmerksom på at laveste pris oppnås ved ordrestørrelser over 300 000 NOK.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Lyreco Norge AS: Henrik Hansen, epost: Henrik.hansen@lyreco.com, telefon: 99212810, nettside: www.lyreco.no

Staples Norway AS: Roger Berg-Hansen, epost: roger.berg-hansen@staples.com, telefon: 98 22 03 52, nettside: www.staples.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Lisa Marlen Heiestad

prosjektleder anskaffelser
lisa.heiestad@sykehusinnkjop.no
+47 988 32 116

Portrett


Dokumenter

Kunder_tiltredelse_-_Kontorrekvisita.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontorrekvisita/Kunder_tiltredelse_-_Kontorrekvisita.pdfKunder_tiltredelse_-_Kontorrekvisita.pdf
Rammeavtale_Staples.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontorrekvisita/Rammeavtale_Staples.pdfRammeavtale_Staples.pdf
Rammeavtale_Lyreco.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontorrekvisita/Rammeavtale_Lyreco.pdfRammeavtale_Lyreco.pdf

Slik brukes avtalen

Avtalenummer 10010501 gjelder for kontorrekvisitaavtalen med Staples med avrop til Helse Vest, Helse Midt-Norge og Helse Nord

Avtalenummer 10010502 gjelder for kontorrekvisitaavtalen med Lyreco med avrop til Helse Sør-Øst.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.