Kredittkorttjenester

Nasjonal avtale

Avtalene gjelder fra 7. november.2017 til 6. november 2020, med mulighet for forlengelse i inntil ett år.

Avtalen omfatter firmakort med personlig ansvar, firmakort med firmaansvar, reisekonto, rapportering/statistikk og mulighet for integrasjon med reiseregningssystem.

Hvem er leverandører?

SEB Kort Bank AB, oslofilialen er valgt som leverandør.

Leverandørens kontaktperson: 
Eyvind Reitan Bakken
Telefon: + 47 412 00 465
Epost: eyvind.reitan.bakken@eurocard.no.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller prosjektledere i Sykehusinnkjøp HF ansvarlige for avtalen.

Cathrine Nilssen

prosjektleder anskaffelser
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no
+47 900 37 196

Portrett


Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Portrett


Dokumenter

Rammeavtale Kredittkorttjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kredittkorttjenester/Rammeavtale Kredittkorttjenester.pdfRammeavtale Kredittkorttjenester.pdf
Kunder tiltredelse - kredittkorttjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kredittkorttjenester/Kunder tiltredelse - kredittkorttjenester.pdfKunder tiltredelse - kredittkorttjenester.pdf

Slik brukes avtalen

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til tjenester@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.