Kurs- og konferansetjenester

Nasjonal avtale

Avtalen er prolongert til og med 30.oktober 2018, og arbeidet med ny anskaffelse er startet.

Avtalen «kurs- og konferansetjenester» omfatter helpensjon og dagpakker. Samtlige avtalehoteller tilfredsstiller krav til universell utforming.

Hvem er leverandører?

Kontaktpersoner for leverandørene på avtalen:

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Portrett


Dokumenter

Bestillingsskjema - kurs og konferansetjenester.xlshttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Bestillingsskjema - kurs og konferansetjenester.xlsBestillingsskjema - kurs og konferansetjenester.xls
Anbudsprotokoll_minikonkurranser_kurs_og_konferansetjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Anbudsprotokoll_minikonkurranser_kurs_og_konferansetjenester.pdfAnbudsprotokoll_minikonkurranser_kurs_og_konferansetjenester.pdf
Skjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Skjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.pdfSkjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.pdf
Anbudsprotokoll_minikonkurranser_kurs_og_konferansetjenester.docxhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Anbudsprotokoll_minikonkurranser_kurs_og_konferansetjenester.docxAnbudsprotokoll_minikonkurranser_kurs_og_konferansetjenester.docx
Kunder_tiltredelse_-_kurs_og_konferansetjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Kunder_tiltredelse_-_kurs_og_konferansetjenester.pdfKunder_tiltredelse_-_kurs_og_konferansetjenester.pdf
Skjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.docxhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Skjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.docxSkjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.docx
Rutine_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs-_og_konferansetjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Rutine_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs-_og_konferansetjenester.pdfRutine_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs-_og_konferansetjenester.pdf
Krav_til_leverandørene.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Krav_til_leverandørene.pdfKrav_til_leverandørene.pdf
Rammeavtale_kurs_og_konferansetjenester_-_Felles_for_alle_leverandører.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs og konferansetjenester/Rammeavtale_kurs_og_konferansetjenester_-_Felles_for_alle_leverandører.pdfRammeavtale_kurs_og_konferansetjenester_-_Felles_for_alle_leverandører.pdf

Slik brukes avtalen

Det er inngått avtale med tjue leverandører på dette området. Når man skal bestille, bestemmes først beliggenheten til kurset eller konferansen. Det er inngått parallelle rammeavtaler, i prioritert rekkefølge, med utgangspunkt i sted. Prioritert rekkefølge fremgår av dokumentet  «Bestillingsskjema».

Bestilling av kurs- og konferansetjenester

Denne avtalen på kurs- og konferansetjenester omfatter helpensjon og dagpakker.

I dette dokumentet kan du se hvilke krav som er stilt til tjenesten, og som alle leverandører oppfyller.

I bestillingsskjemaet vil det ved valg av område (for eksempel område Midt) fremkomme steder som kan velges. Ved valg av sted vil det fremkomme en liste over rangerte hotell med e-post og telefonnummer.

Ved bestilling over 100 000,-

Ved bestilling av kurs- og konferansetjenester over 100.000,- skal det gjennomføres minikonkurranser.

Noen hoteller finnes på både hotellavtalen og kurs- og konferanseavtalen. Ved forespørsel på dagpakker på inntil 20 personer på hotell som omfattes av begge avtaler, oppfordrer vi dere til å benytte avtalen på «Hotelltjenester».

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.