Medisinteknisk PC

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 15. Juni 2018 og varer til og med 14. juni 2020.

Avtalen gjelder leveranse av medisinteknisk PC.

Hvem er leverandører?

Vingmed AS.

Produkter på avtale

  • Medisinteknisk PC:

    • Panel-PC

    • Stasjonær PC

    • Medisinteknisk monitor

    • «Hot-swap»-PC

  • Traller:

    • Tralleløsninger tilpasset produktene i avtalen.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Jonas Ali Ghanizadeh

prosjektleder anskaffelser
jonas.ghanizadeh@sykehusinnkjop.no
+47 413 58 159

Portrett


Dokumenter

Prisdokumenter finnes på ProWeb for innloggede brukere.

Avtaledokumenter publiseres på et senere tidspunkt.

Slik brukes avtalen

Avtalen har faste priser på avtalesortimentet.

Man kan handle direkte hos leverandør eller bruke eget innkjøpssystem. Kontakt leverandør for å avtale løsning.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.