Papir, plast og cateringprodukter

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. juni 2015 til 31. mai 2019.

Avtalen gjelder levering av papir- plast- og cateringprodukter, blant annet papirhåndklær, plastprodukter, toalettpapir, papirservietter, engangsbestikk- og tallerkener og engangskopper.

Leverandører og produkter

Avtalen er delt opp i to delområder, "papir og plast" og "cateringprodukter.

Staples er valgt som leverandør, og deres kontaktperson er Roger Berg-Hansen, e-post roger.berg-hansen@staples.com, telefon 982 20 352.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøp sin
prosjektleder:

Lisa Marlen Heiestad

prosjektleder anskaffelser
lisa.heiestad@sykehusinnkjop.no
+47 988 32 116

Portrett

Kristian Aune

Avtaleforvalter
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601

Portrett


Dokumenter

Slik brukes avtalen

I avtalen vil alle pallevarer ha pris basert på antall paller per ordre. I slike tilfeller betyr det at leverandør tilbyr opptil tre ulike priser per varelinje, som i hovedsak omfatter tørkepapir (tørkeark), toalettpapir og avfallsposer.

Det gjøres oppmerksom på at de laveste prisene oppnås ved uttak i hele paller.

Avtalenummer 10130301 gjelder for ppc-avtalen med Staples med avrop til alle RHF.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.