Plasmasalg / kjøp av plasmaderiverte legemidler

Nasjonal avtale

Avtalen er prolongert til 29. februar 2020, med mulighet for prolongering i ytterligere ett år.

Avtalen gjelder plasmasalg og kjøp av plasmaderiverte legemidler.

Produkter på avtale

Følgende produkter er med i avtalen:

  • Humant serum albumin 5 prosent og 20 prosent (Albunorm)
  • Immunglobulin normalt humant til intravenøst bruk 10% (Octagam i perioden mars-august 2017, med en overgang til Panzyga fra og med september 2017)
  • Salg og innsamling av plasma

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp:

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Portrett


Dokumenter

Kunder tiltredelse - plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Kunder tiltredelse - plasma.pdfKunder tiltredelse - plasma.pdf
Rammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Plasmasalg/Rammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdfRammeavtale_plasmaderiverte_legemidler_og_salg_av_plasma.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.