Programvare for administrering av mobile enheter

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 9. oktober 2017 til 8. oktober 2019, med mulighet for prolongering i inntil to år.

Avtalen gjelder leveranse av programvare for adm. av mobile enheter.

Hvem er leverandører?

Techstep ASA: Åge Sveum, e-post: age.sveum @techstep.no, tlf: (+47) 99 44 88 80

Produkter på avtale

Kjøp av lisenser til VMware Workspace ONE Advanced (Inkl. AirWatch) Perpetual: 1 Device og Production Support/Subscription for VMware Workspace ONE Advanced (Inkl. Airwatch): 1 Device for 1 year.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Jonas Ali Ghanizadeh

prosjektleder anskaffelser 
jonas.ghanizadeh@sykehusinnkjop.no
+47 413 58 159

Portrett

Aina Niska

rådgiver anskaffelser 
aina.niska@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715



Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.




Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.