Reisebyrå tjenestereiser

Nasjonale avtaler

Avtalen gjelder fra 1. februar 2016 til 31. januar 2020.

Denne avtalen omfatter online- og manuell bestilling av reisetjenester, som fly, hotell og leiebil. G Travel Norge AS er leverandør.

Hvem er leverandører?

G Travel Norge AS er valgt som leverandør.

Kontaktperson for avtalen i G Travel er  Børge Berg: epost borge.berg@gtravel.no, telefon 95089296.

Slik brukes avtalen

G Travel Norge AS har en egen bestillingsportal på nett. Under ser du lenker til innlogging for de ulike regionale helseforetakene:

Innlogging brukere i Helse Nord

Innlogging brukere i Helse Midt-Norge

Innlogging brukere i Helse Sør-Øst

Innlogging brukere i Helse Vest

Registrering av brukere krever en egen lenke, samt en aktiveringskode. Ta kontakt med G Travel Support for bistand. Telefonummer og e-postadresser finner du lenger ned på siden.

  • Se også (mulig å printe ut):

Hurtigguide reisebestiller

Hurtigguide flybestilling

Hurtigguide bestillig av hotell og leiebil

Betalingskort

I avtalen er det lagt opp til bruk av betalingskort. Dette må den enkelte bruker legge inn i sin profil. Målet er å få ned mengden fakturaer, som både er tid- og ressurskrevende, samt lite miljøvennlig.

App til mobil

Appen tilhørende reisebyrået heter Amadeus e-Travel Management og kan lastes ned til både IOS, Android og Windows.

Når en bruker er registrert og oppdatert hos G Travel, kan man klikke på mobilsymbolet i portalen for å få en nødvendig aktiveringskode til appen. Brukerveiledning ligger også i portalen.

  • Se også (mulig å printe ut):

Hurtigguide mobilapp

NB! Avtalen skal ikke benyttes til å bestille private reiser.

Support og booking over telefon

Kontaktinformasjon G Travel

Når det gjelder telefonsupport (booking og øvrig support på telefon), er det ulikt for foretakene hvor man skal henvende seg:

Finnmarksykehuset HF, Helgelandsykehuset HF, Sykehusapotek Nord HF, Luftambulansetjenesten ANS, Helse Nord IKT

G Travel Alta: Telefon: +47 78 44 95 60. E-post: helseforetak.alf@gtravel.no

Resten av Helse Nord:

G Travel Bodø:
Booking: Telefon: +47 75 40 10 10. E-post: helseforetak.boo@gtravel.no
Support: Telefon: +47 38 12 56 30. E-post: online@gtravel.no

Helse Midt-Norge, Helse Vest og Helse Sør-Øst (inkludert felleseide foretak i disse regionene):

G Travel Trondheim: Telefon: +47 73 48 98 66. E-post: helseforetak.trd@gtravel.no.

Hos G Travel Norge AS vil det koste 10 kroner per onlinebestilling. Dersom man bestiller flere produkter samtidig, som fly, hotell og leiebil, vil prisen fortsatt være 10 kroner. Det lønner seg dermed å gjøre samtlige bookinger i samme bestilling.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Portrett


Dokumenter

Kunder tiltredelse Reisebyråtjenester - Tjenestereiser.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Reisebyrå tjenestereiser/Kunder tiltredelse Reisebyråtjenester - Tjenestereiser.pdfKunder tiltredelse Reisebyråtjenester - Tjenestereiser.pdf
Rammeavtale Reisebyråtjenester - Tjenestereiser.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Reisebyrå tjenestereiser/Rammeavtale Reisebyråtjenester - Tjenestereiser.pdfRammeavtale Reisebyråtjenester - Tjenestereiser.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til tjenester@sykehusinnkjop.no.

Nyheter og meldinger

11. september 2018: Datautfordringer for G Travel

G Travel har i noe tid hatt e-post og datautfordringer. Det meste er nå løst, og e-post, telefon og online bookinger fungerer som normalt.

Selskapet får fortsatt henvendelser fra kunder som ikke har mottatt faktura og kredittkortbilag. Det jobbes med å løse dette også. G Travel beklager de ulemper dette medfører.

Selskapet minner om at kundeinformasjon, betalings- og personinformasjon ikke er berørt.

Ta kontakt med ditt lokale G Travel kontor dersom du har ytterligere spørsmål.

5. september 2108: G Travel begynner å sende ut kvitteringer

G Travel har den siste tiden hatt store dataproblemer, noe som blant annet har gjort at de ikke har kunne sende ut fakturaer og kredittkortkvitteringer. Problemene begynner nå å løse seg. Det innebærer at alle som nå bestiller nye reiser vil få utsendt kvitteringer og fakturaer som vanlig. Enkelte har også fått sendt ut kvitteringer for tidligere reiser, men dette jobber reiseselskapet fortsatt med å få helt på plass.

28. august 2018: G Travel har fortsatt driftsproblemer 

G Travel melder følgende:

"På bakgrunn av at G Travel er utsatt for ransomware i våre IT-løsninger, er ikke faktura/betalingsbelastning sendt til våre kunder siden tirsdag i forrige uke (14. august).  Vi er nå i ferd med å rette opp i denne situasjonen og våre kunder vil motta alle belastninger fra 14. august så snart denne feilen er rettet.  

Vi vil samtidig beklage den ulempen dette måtte medføre".

20. august 2018: G Travel har problemer med driften 

G Travel har for tiden problemer med å motta/sende e-post. Ta direkte kontakt per telefon med ditt lokale G Travel kontor ved behov for billettbestilling eller annen assistanse.

Online bestilling i portalen er ikke berørt, slik at billetter bestilt i portalen aktiveres, men kredittkortkvitteringer produseres p.t. ikke.

G Travel kan nås på telefon og følgende epost adresse gtravel.helse@gmail.com ved behov for manuell hjelp.

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.