Skriverrekvisita

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. september 2017 til 31. august 2019, med mulighet for forlengelse i inntil to år.

Avtalen gjelder levering av skriverrekvisita, som omfatter levering av tonere, blekkpatroner og phasere.

Hvem er leverandører?

Datarekvisita Norge AS er valgt som leverandør.

Deres kontaktperson er  Even Vågnes, e-post Even.Vagnes@datarekvisita.no, telefon 91756852.

Produkter på avtale

Her legger vi alle produkter i prioritert rekkefølge. Dersom det er flere delområder, legger vi hvert delområde i en egen ekspanderende overskrift.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

Bjørn Breivik

prosjektleder anskaffelser
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
+47 901 74 322

Portrett


Kristian Hellesø

avtaleforvalter
kristian.helleso@sykehusinnkjop.no
+47 473 12 044

Portrett


Dokumenter

Rammeavtale - Skriverrekvisita - Felles.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Skriverrekvisita/Rammeavtale - Skriverrekvisita - Felles.pdfRammeavtale - Skriverrekvisita - Felles.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.