Sterilforsyning, forbruksmateriell

Nasjonal avtale

Består av flere deltilbud med ulike avslutningstidspunkt.

Avtalen omfatter kjøp av forbruksmateriell til sterilforsyning. Dette er produkter til bruk for rengjøring, produksjon og håndtering av sterilt utstyr.

Til sammen er det 22 deltilbud i avtalen som omhandler forbruksmateriell til sterilforsyning. På grunn av avlysning av opprinnelig konkurranse og ny utlysning har avtalene forskjellige sluttidspunkt.

Deltilbud som gjelder fra  1. september 2014, og er forlenget til 31. august 2018

Deltilbud  / leverandør / avtalenummer:

  • Rengjøringsbørster og piperensere / Codan Norge AS / 10810101
  • Rengjøringsmiddel/oljer / Ecomed Helseprodukter AS / 10810102
  • Permanent merking / Ecomed Helseprodukter AS / 10810102
  • Tørkekluter / Endomed AS / 10810103
  • Vaskeskrin / Jacomedic AS / 10810104
  • Merking av instrumenter / Jacomedic AS / 10810104

Deltilbud som gjelder fra  1. desember 2014, og er forlenget til 30. november 2018

Deltilbud / avtalenummer:

Steriliseringspapir, steriliseringsposer, steriliseringsruller, autoklavetape til plasmasterilisering:

  • Codan Norge AS / 10810105

Parallelle rammeavtaler i prioritert rekkefølge (rangering/leverandør/avtalenummer):

Steriliseringscontainere for dampsterilisering:

  1. B. Braun Medical AS / 10810106
  2. Puls AS / 10810107
  3. Kebomed AS (DMA) / 10810108
  4. Mediplast Innova AS / 10810109

Deltilbud som gjelder fra  1. april 2015, og er forlenget til 31. mars 2019

Deltilbud / leverandør / avtalenummer:

  • Steriliseringstape for dampsterilisering - autoklavetape / 3M Norge AS / 10810110
  • Instrumentunderlag for benk og bord / 3M Norge AS / 10810110
  • Etikettmerkemaskin («prismerker») med etiketter / Jacomedic AS / 10810111
  • Steriliseringspapir og innlegg (trayliner) for dampsterilisering / Codan Norge AS / 10810112
  • Steriliseringsposer- og ruller, instrumentbeskyttelse for dampsterilisering / Codan Norge AS / 10810112
  • Strekkodeetiketter og fargebånd til printere / Lexit Group Norway AS / 10810113

Deltilbud som gjelder fra  1. mai 2015, og er forlenget til 30 april  2019

Deltilbud / leverandør / avtalenummer:

  • Steriliseringstester for dampsterilisering / Codan Norge AS / 810114
  • Elektroniske tester for vaskedekontaminator / Dico AS / 10810115
  • Rengjøringstester til dekontaminator for kirurgiske instrumenter og medisinsk utstyr / Ecomed Helseprodukter AS / 10810116
  • Elektroniske tester for autoklave / Ecomed Helseprodukter AS / 10810116
  • Tester Bowie&Dick (pakke) / Getinge Norge AS / 10810117
  • Tester Bowie&Dick (hulromstest) / Jacomedic AS / 10810118
  • Steriliseringstester for dampsterilisering (test med holder) / Jacomedic AS / 10810118
  • Steriliseringstester for plasmasterilisering  / Janssen-Cilag AS / 10810119

Hvem er leverandører?

Leverandørene har følgende kontaktpersoner:

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ragnhild Melleby Aslaksen

prosjektleder anskaffelser
ragnhild.aslaksen@sykehusinnkjop.no
+47 941 556 64

Portrett

Dokumenter

Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_mai.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sterilforskyving/Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_mai.pdfRammeavtale - Sterilforsyning - Felles_mai.pdf
Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_april.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sterilforskyving/Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_april.pdfRammeavtale - Sterilforsyning - Felles_april.pdf
Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_desember.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sterilforskyving/Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_desember.pdfRammeavtale - Sterilforsyning - Felles_desember.pdf
Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_oktober.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sterilforskyving/Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_oktober.pdfRammeavtale - Sterilforsyning - Felles_oktober.pdf
Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_september.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Sterilforskyving/Rammeavtale - Sterilforsyning - Felles_september.pdfRammeavtale - Sterilforsyning - Felles_september.pdf


Slik brukes avtalen

Avrop skal skje hos den leverandør som er rangert høyest. I henhold til rammeavtalens punkt 2.2 kan unntak fra dette kan gjøres i følgende tilfeller:

Dersom allerede eksisterende systemer gjør det nødvendig med spesielt tilpassede produkter, kan det foretas suppleringskjøp.

Da skal avrop skje hos den høyest rangerte leverandøren som kan levere i henhold til unntaket.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.