Trykkeritjenester

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. mars 2019 til 28. februar 2021, med mulighet for prolongering i inntil 2 år.

Avtalen gjelder levering av trykksaker.

Hvem er leverandører?

Byråservice AS. Erik Mathiesen. E-post: em@byraservice.noTelefon: 901 73 920.

Leverandørens kontaktpersoner for de ulike RHFene:

Helse Sør-Øst RHF

Ann Kristin Sivesind. E-post: aks@byraservice.no Telefon: 98 66 29 65

  • Overordnet ansvar for alle leveranser.
  • Ansvarlig for samkjøring og synergier.
  • Koordinering av produksjonsapparat.
  • Produksjonsansvarlig for regionen.
  • Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Vest RHF

Håkon Mathiesen. E-post: hm@byraservice.no. Telefon: 91 32 41 69

  • Produksjonsansvarlig for regionen.
  • Rådgivning og support mot Kunde.

Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF:

Monja Hellebostad. E-post: mh@byraservice.no. Telefon: 48 27 36 39.

  • Produksjonsansvarlig for regionen.
  • Rådgivning og support mot Kunde.
For grafisk design/førtrykk:

Trine Høitomt Nilsen. E.post: th@byraservice.no. 40 22 04 49

  • Ansvarlig for kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.

  • Rådgivning og support mot kunde.

Brit Elisabeth Bakken. E-post: beb@byraservice.no

  • Kvalitetskontroll og tilrettelegging av trykkegrunnlag.

  • Rådgivning og support mot kunde.

Hva inneholder avtalen?

Levering av følgende trykksaker:

  • Konvolutter

  • Brosjyrer/Foldere

  • Enkeltark, herunder skjema journaler, kurver etc.

  • Etiketter, herunder fargede medikamentetiketter og etiketter for merking av prøverør og biologiske preparater.

  • Diverse andre trykksaker, herunder postere, kort, blokker og visittkort.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp


Cathrine Nilssen

prosjektleder anskaffelser
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no
+47 900 37 196

Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Portrett

Slik brukes avtalen

Bestilling per e-post:

Bestilling skal inneholde følgende, dersom ikke annet er avtalt mellom kunde og Byråservice:

  • Kundenummer
  • Bestillings-/innkjøpsordrenummer
  • Navn på bestillende enhet/kontaktperson for bestilling.
  • Leveringsadresse
  • Leveringsdato
  • Artikkelnummer/produktnavn
  • Antall enheter
  • Ev. produktspesifikasjoner
  • Produksjonsfil/PDF og vareprøve til Byråservice ved førstegangs bestilling.

Visittkort bestilles via Byråservice Mediesenter.

Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til avvik.vikar@sykehusinnkjop.no.







Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.