Undersøkelseshansker

Nasjonal avtale

Avtalene gjelder fra 1. november 2018 til 31. oktober 2020, med mulighet for forlengelse i inntil to år.


Avtalen gjelder levering av undersøkelseshansker.

Hvem er leverandører?

DMedical AS: Bent Herman Christiansen, Telefon: 480 09 701, E-post: bent.herman@dmedical.no
Abena Hygiene AS: Maria K. Arnesen, Telefon: 997 97 767, E-post: mia@abena.no
Onemed AS: Pål Borge Nøklegård, Telefon: 995 22 337, E-post: pal.noklegard@onemed.com
Norengros AS: Kristine Farstad, Telefon: 988 83 981, E-post: kristine.farstad@norengros.com
Mediq Norge AS:  Wenche Fagerlid, Telefon: 977 78 817, E-post: wenche.fagerlid@mediq.com
Mediplast AS: Jannicke Haugseth, Telefon: 404 91 940, E-post: jannicke.haugseth@mediplast.com

Produkter på avtale

Latex Ekstra Beskyttelse 

Leverandør: DMedical AS
Avtalenummer: 10830201
Til bruk ved håndtering av kjemikalier og cytostatika. Kan også benyttes av ambulansepersonell og på laboratorier.

Nitril og latex, kort og lang

Leverandør: Abena Hygiene AS
Avtalenummer: 10830202
Godt egnet til pasientrettet arbeid. Nitril lang gjelder kun Helse Vest, Helse Midt og Helse Nord, da det er egen avtale til Helse Sør-Øst. 

Nitril Lang til HSØ-FS 

Leverandør: Onemed AS
Avtalenummer: 10830203
Godt egnet til pasientrettet arbeid. Gjelder kun Helse Sør-Øst og levert på pall til HSØ Forsyningssenter.

Nitril Ekstra Beskyttelse 

Leverandør: Norengros AS
Avtalenummer: 10830204
Til bruk ved håndtering av kjemikalier og cytostatika. Kan også benyttes av ambulansepersonell og på laboratorier.

Nitril Akseleratorfri Kort 

Leverandør: Mediq Norge AS
Avtalenummer:10830205
Kan brukes av personer med nitril kontaktallergi

Nitril Akseleratorfri Lang 

Leverandør: Mediq Norge AS
Avtalenummer: 10830205
Kan brukes av personer med nitril kontaktallergi.

Hansker Vinyl

Leverandør: Mediplast AS
Avtalenummer: 10830206
Er ikke egnet for pasientrettet arbeid. Bør kun brukes ved håndtering av mat og til enkle rengjøringsoppgaver.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Lisbeth Andrén

Spesialrådgiver innkjøp

lisbeth.andren@sykehusinnkjop.no

+47 928 65 178

Merethe Gærnæ

Avtaleforvalter
merethe.gaernae@sykehusinnkjop.no
+47 976 64 748

Portrett

Dokumenter

Rammeavtale Undersøkelseshansker-nasjonal.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Undersøkelseshansker/Rammeavtale Undersøkelseshansker-nasjonal.pdfRammeavtale Undersøkelseshansker-nasjonal.pdf
Kunder tiltredelse - Felles.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Undersøkelseshansker/Kunder tiltredelse - Felles.pdfKunder tiltredelse - Felles.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.