Usterile engangshansker

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. juni 2014 og er forlenget til 30. november 2018.

Avtalen omfatter kjøp av usterile engangshansker. Arbeidet med ny avtale er satt i gang.

Leverandører og produkter

Følgende leverandører er tildelt kontrakt:

  • Mediq Norge AS (Nitrilhansker, kort og lang mansjett). Avtalenummer 10830101.
  • OneMed AS (Latexhansker, kort og lang mansjett). Avtalenummer 10830102.
  • Mediq Norge AS (Vinylhansker, kort og lang mansjett). Avtalenummer 10830101.
  • Maske Gruppen AS (Nitrilhanske med ekstra lang mansjett). Avtalenummer 10830103.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Mediq Norge AS: Bente Brenna, telefon 67 02 43 00, e-post anbud.no@mediq.com

OneMed AS: Henrik Aareskjold telefon 900 70 962, e-post: henrik.aareskjold@onemed.com

Maske Gruppen AS: Tina Moger-Olsen, telefon 64 97 62 00, e-post: tina.moger@maske.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

Hanna Udnæs Hoel

kategorisjef administrasjon
hanna.udnaes.hoel@sykehusinnkjop.no
+47 997 45 961

Portrett

Dokumenter

Kunder tiltredelse - engangshansker.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Usterile engangshansker/Kunder tiltredelse - engangshansker.pdfKunder tiltredelse - engangshansker.pdf
Rammeavtale_OneMed_AS_-_felles.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Usterile engangshansker/Rammeavtale_OneMed_AS_-_felles.pdfRammeavtale_OneMed_AS_-_felles.pdf
Rammeavtale_Mediq_Norge_AS_-_felles.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Usterile engangshansker/Rammeavtale_Mediq_Norge_AS_-_felles.pdfRammeavtale_Mediq_Norge_AS_-_felles.pdf
Rammeavtale_Maske_Gruppen_AS_-_felles.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Usterile engangshansker/Rammeavtale_Maske_Gruppen_AS_-_felles.pdfRammeavtale_Maske_Gruppen_AS_-_felles.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.