Vikartjenester - merkantilt og annet støttepersonell

Nasjonal avtale

Avtalen er forlenget frem til 31. mai 2019.

Avtalen gjelder innleie av merkantile vikartjenester. De fire områdene i avtalen er:

  1. Administrasjon og kontor
  2. Økonomi og regnskap
  3. Lager, logistikk og transport, HORECA/kjøkken, barnehagetjenester og renhold
  4. IKT-vikarer

Hvem er leverandører?

Leverandører med kontaktpersoner:

Delområde A: Administrasjon og kontor

Leverandører til Helse Nord RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Adecco Norge AS
  3. Personalhuset Staffing Group AS

Leverandører til Helse Midt-Norge RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Adecco Norge AS
  3. Personalhuset Staffing Group AS

Leverandører til Helse Vest RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Adecco Norge AS
  3. Personalhuset Staffing Group AS

Leverandører til Helse Sør-Øst RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Adecco Norge AS
  3. Personalhuset Staffing Group AS

Delområde B: Økonomi og regnskap

Leverandører til Helse Nord RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Adecco Norge AS
  3. Personalhuset Staffing Group AS

Leverandører til Helse Midt-Norge RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Adecco Norge AS
  3. Kelly Services Norge AS

Leverandører til Helse Vest RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Finansrekruttering AS
  3. Adecco Norge AS

Leverandører til Helse Sør-Øst RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Finansrekruttering AS 
  3. Adecco Norge AS
  4. Kelly Services Norge AS
  5. Personalhuset Staffing Group AS

Delområde C: Lager, logistikk og transport, HORECA/kjøkken, barnehagetjenester og renhold

Leverandører til Helse Nord RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Adecco Norge AS

Leverandører til Helse Midt-Norge RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Adecco Norge AS
  3. Personalhuset Staffing Group AS

Leverandører til Helse Vest RHF i prioritert rekkefølge:

  1. People4You Holding AS
  2. Manpower AS
  3. Adecco Norge AS

Leverandører til Helse Sør-Øst RHF i prioritert rekkefølge:

  1. People4You Holding AS
  2. Manpower AS
  3. Adecco Norge AS
  4. Personalhuset Staffing Group AS

Delområde D: IKT-vikarer

Leverandører til Helse Nord RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. StudentConsulting Norge AS
  3. Personalhuset Staffing Group AS

Leverandører til Helse Midt-Norge RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Kelly Service Norge AS
  3. StudentConsulting Norge AS
  4. Personalhuset Staffing Group AS

Leverandører til Helse Vest RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Kelly Services Norge AS

Leverandører til Helse Sør-Øst RHF i prioritert rekkefølge:

  1. Manpower AS
  2. Kelly Services Norge AS
  3. StudentConsulting Norge AS
  4. Personalhuset Staffing Group AS
  5. Adecco Norge AS
  6. People4You Holding AS

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

Tor Einar Pedersen

Kategorisjef HR
tor.einar.pedersen@sykehusinnkjop.no
+47 909 60 637

Portrett

Slik brukes avtalen

Avrop skal skje hos den leverandør som er rangert høyest. Leverandører (fra 2. prioritet og lavere) tildeles oppdrag dersom leverandør med høyere prioritet ikke kan levere - helt eller delvis i henhold til oppdragsgivers forespørsel.

Se også veileder for bestilling av merkantile vikartjenester.

For bestilling av vikarer skal det benyttes et eget bestillingsskjema sammen med oppdragsbeskrivelse. Dette finner du på ProWeb.

Dokumenter

Endringsprotokoll - Vikartjenester merkantilt - delområde C.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Endringsprotokoll - Vikartjenester merkantilt - delområde C.pdfEndringsprotokoll - Vikartjenester merkantilt - delområde C.pdf
Oppdragsbeskrivelse_Vikartjenester_merkantilt_-_gjeldende_fra_08.11.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Oppdragsbeskrivelse_Vikartjenester_merkantilt_-_gjeldende_fra_08.11.pdfOppdragsbeskrivelse_Vikartjenester_merkantilt_-_gjeldende_fra_08.11.pdf
Kunder_tiltredelse.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Kunder_tiltredelse.pdfKunder_tiltredelse.pdf
Vikartjenester_MERKANTILT-_XLS_-_bestilling_av_vikar-27.2.2017.xlshttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Vikartjenester_MERKANTILT-_XLS_-_bestilling_av_vikar-27.2.2017.xlsVikartjenester_MERKANTILT-_XLS_-_bestilling_av_vikar-27.2.2017.xls
Endringsprotokoll - Vikartjenester merkantilt - delområde C.DOCXhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Endringsprotokoll - Vikartjenester merkantilt - delområde C.DOCXEndringsprotokoll - Vikartjenester merkantilt - delområde C.DOCX
Oppdragsbeskrivelse_Vikartjenester_merkantilt_-_gjeldende_fra_08.11.docxhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Oppdragsbeskrivelse_Vikartjenester_merkantilt_-_gjeldende_fra_08.11.docxOppdragsbeskrivelse_Vikartjenester_merkantilt_-_gjeldende_fra_08.11.docx
Oversikt_arbeidsgiveravgift.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Oversikt_arbeidsgiveravgift.pdfOversikt_arbeidsgiveravgift.pdf
Beskrivelse_fagområder.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Beskrivelse_fagområder.pdfBeskrivelse_fagområder.pdf
Veileder_for_bestilling_av_vikartjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Veileder_for_bestilling_av_vikartjenester.pdfVeileder_for_bestilling_av_vikartjenester.pdf
Veiledning_bruk_av_prismodell.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Veiledning_bruk_av_prismodell.pdfVeiledning_bruk_av_prismodell.pdf
Rammeavtale_-_Vikartjenester_merkantilt_-_felles.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Vikartjenester merkantilt/Rammeavtale_-_Vikartjenester_merkantilt_-_felles.pdfRammeavtale_-_Vikartjenester_merkantilt_-_felles.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til avvik.vikar@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.