Virusinaktivert batchprosessert plasma

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. mars 2017 til 29. februar 2020, med mulighet for forlengelse i ytterligere ett år.

Avtalen gjelder for  levering av virusinaktivert batchprosessert plasma.

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med Octopharma AG som leverandør på dette området. Kontaktperson er John Erik Ørn, e-post john.erik.oern@octapharma.no, telefon 918 89 821.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

Portrett

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Dokumenter

Rammeavtale_virusinaktivert_batchprosessert_plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Virusinaktivert batchprosessert plasma/Rammeavtale_virusinaktivert_batchprosessert_plasma.pdfRammeavtale_virusinaktivert_batchprosessert_plasma.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.