Virusinaktivert batchprosessert plasma

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. mars 2017 til 28. februar 2019, med mulighet for forlengelse i to år.

Avtalen gjelder for  levering av virusinaktivert batchprosessert plasma.

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med Octopharma AG som leverandør på dette området. Kontaktperson er John Erik Ørn, e-post john.erik.oern@octapharma.no, telefon 918 89 821.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Portrett

Dokumenter

Rammeavtale_virusinaktivert_batchprosessert_plasma.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Virusinaktivert batchprosessert plasma/Rammeavtale_virusinaktivert_batchprosessert_plasma.pdfRammeavtale_virusinaktivert_batchprosessert_plasma.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i Innkjøpsportalen.

 


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.