Kurs og konferansetjenester
Avtalen gjelder fra 1. april 2022 til 31. mars 2025. Den kan forlenges med ytterligere ett år.
Best Western Hotels & Resorts: sales@bwhhotelgroup.no / annrita.hovden@bwhhotelgroup.no
De Historiske Hotell & Spisesteder AS: konferanse@dehistoriske.no
Det lille hotel AS/ Sjømanns Suitene: info@detlillehotel.no
Dyreparken Hotel AS: post@dyreparken.no / kristink@dyreparken.no
Holmen Fjordhotell: booking@holmenfjordhotell.no
Hotel Terminus AS: booking@debergenske.no / hege.larsen@debergenske.no
Jegtvolden fjordhotell: mail@jegtvolden.no
Klækken Hotell ANS: salg@klaekken.no / elin.hakonsen@klaekken.no
Kragerø Resort Drift AS: ane.krog.pedersen@krageroresort.no
Lampeland Hotell AS: post@lampeland.no / britt@lampeland.no
Malangen Resort: event@malangenresort.com / kamilla@malangenresort.com
Myrkdalen Hotel: kundeservice@myrkdalenhotel.no
Nordic Choice Commercial Services AS: posthk@choice.no / stig.sjohagen@choice.no
Radisson Hotels Norway AS: runa.dahl@radissonhotels.com
Sanner Hotell AS: post@sanner-hotell.no
Scandic Hotels AS: hege.hellmann@scandichotels.com
SMS hotelldrift AS: reception@smshotell.no / stig@smshotell.no
Solstrand Hotel & Bad: hae@solstrand.com
Soria Moria Hotell og konferansesenter: booking@soriamoria.no / heed@soriamoria.no
Thon Hotels AS: meetings@olavthon.no / mariann.barry@olavthon.no
Tyrifjord Hotell AS: hotell@tyrifjord.no / monica.kjorstad@tyrifjord.no
De nye avtalene omfatter
- Dagpakke (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj og pausemat. Drikke: Vann, kaffe og te tilgjengelig under hele arrangementet).
- Halvpensjon (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj, pausemat, frokost dag 2. Drikke: Vann, kaffe og te under hele arrangementet. Overnatting i standardrom).
- Helpensjon (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj, pausemat og middag dag 1, frokost dag 2. Drikke: Vann, kaffe og te under hele arrangementet. Overnatting i standardrom).
- Møterom for inntil 10.
- Møterom for inntil 20 personer.
- Møterom over 20 personer sendes det minikonkurranser på jfr regler i rammeavtalen. Under "Dokumenter" finnes bla oversikt over hoteller med møteromskapasitet over 400 personer.
Avtalen er delt opp i 40 deltilbud. Disse er fordelt utover de fire regionale helseforetakene.
Hvert delområde skal anses som en selvstendig avtale slik at hver enkelt bestemmelse i avtalen gjelder opp mot hvert enkelt delområde.
Ved kurs eller konferansetjenester med en antatt verdi under kr. 200.000,- (beregnet utfra gjennomsnittlig maksimalpris) vil kunden fortrinnsvis avrope etter prioritet.
- prioritet: Leverandør skal benyttes ved ledig kapasitet og når det er hensiktsmessig.
- prioritet: Benyttes dersom 1.prioritet ikke har kapasitet eller det ikke er hensiktsmessig av andre grunner.
- prioritet: Benyttes dersom 1. og 2. prioritet ikke har kapasitet eller det ikke er hensiktsmessig av andre grunner.
-
Osv.
Med «hensiktsmessig» mener oppdragsgiver nærhet til arbeidssted eller møtested, kommunikasjon til møtested og møtestedets avbestillingsregler.
Det er inngått avtale med 21 leverandører på dette området. I bestillingsskjemaet velger du sted for kurs/konferanse, og det vil da komme opp hotell i prioritert rekkefølge på stedet du søker. Bestillingsskjema finner du under Dokumenter. Dersom problemer med å åpne bestillingsskjema, kan epost adresser til hoteller hentes fra " Oversikt over Kurs og konferanselokasjoner".
Minikonkurranser
Ved kurs- eller konferansetjenester med en antatt verdi
over kr. 200.000,- (beregnet utfra gjennomsnittlig maksimalpris) skal kunden avrope med minikonkurranser. Se avtalens punkt 3.2
Tildelingskriterier finner du i avtalens punkt 3.3. Maksimalpris for dagpakker og helpensjon er beskrevet i avtalens punkt 3.4.
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.