Nasjonal avtale

Annonsering

Avtalene gjelder fra 1. februar 2023 til 31. januar 2024.

Avtalen gjelder levering av annonse​​​​ring.

Hvem er leverandører?​

Her finner du en oversikt over hvilke leverandører det er inngått avtale med, og hvem som er deres kontaktpersoner. Du kan finne kontaktpersonenes e-postadresser ved å klikke på navnet deres.

Adresseavisen/Trøndelagspakken:
Sverre Øie Moe​. Telefon: 47 67 64 18

Amedia Salg og Marked:
Rune Skrindo. Telefon 913 72 165

Dagens Medisin:
Tony Indergaard​. Telefon: 48 99 88 88

Dansk Mediaforsyning ApS:
Lars Eriksson. Telefon: +45 8948 5058

Finn.no:
Thomas N. V. Duborgh. Telefon 926 28 877

Läkartidningen Förlag AB:
Ulf Jansson. Telefon: (+46) 707 90 35 47

Tidsskriftet for Den norske Legeforening:
Ellen Bye Knutsen. Telefon: 23 10 90 50

Tidsskriftet for Norsk Psykologforening:
Unni Sandland. Telefon: 23 10 31 33

Hva inneholder avtalen?

Avtalen omfatter annonsering i medier, både på papir og nett.

Avrop skal primært skje via Webcruiter, eller direkte kontakt til leverandør.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​​

Portrett, Ole Magne Kleven

Ole Magne Kleven

innkjøpsdirektør - varer og tjenester 
ole-magne.kleven@sykehusinnkjop.no
+47 909 83 239


​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

​​​​

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?