Nasjonal avtale

Annonsering

Avtalen gjelder fra 1. januar 2021 til 31. desember 2021.


Avtalen gjelder levering av annonse​​​​ring.

Hvem er leverandører?​

Her finner du en oversikt over hvilke leverandører det er inngått avtale med, og hvem som er deres kontaktpersoner. Du kan finne kontaktpersonenes e-postadresser ved å klikke på navnet deres.

Amedia Salg og Marked:
Rune Skrindo. Telefon 913 72 165

Dagens Medisin:
Lise Hjertaas. Telefon: 909 88 392

DG Media (Ugeskrift for Læger)/ Dansk Mediaforsyning ApS:
Lars Eriksson. Telefon: +45 8948 5058

Finn.no:
Thomas N. V. Duborgh. Telefon 926 28 877

Läkartidningen Förlag AB:
Ulf Jansson. Telefon: (+46) 707 90 35 47

Tidsskriftet for Den norske Legeforening:
Ellen Bye Knutsen. Telefon: 23 10 90 50

Tidsskriftet for Norsk Psykologforening:
Unni Sandland. Telefon: 23 10 31 33

Trøndelagspakken:
Andre Håskjold. Telefon: 951 03 376

Hva inneholder avtalen?

Avtalen omfatter annonsering i medier, både på papir og nett.

Kunder som avroper på Annonseformidlingstjenesteavtalen med Frantz AS bes kontakte Frantz for bestilling av annonser.

Avrop skal primært skje via Webcruiter. Se nasjonal avtale på Annonseformidlingstjenester for mer informasjon. 

Øvrige kunder bes kontakte mediet som annonsen ønskes utlyst hos direkte.

Kontaktinformasjon for bestilling av annonser finnes i Samlet prisliste 2021 på Proweb og Innkjøpsportalen.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Håkon Lodding

prosjektleder​ 
hakon.lodding@sykehusinnkjop.no
+47 980 04 676


Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Dokumenter

​​​

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?