Produkter og leverandør
Det er inngått en avtale med ITAB Norge AS på Apotekinnredning til publikumssalg.
kontaktinformasjon leverandør
ITAB Norge AS er valgt som leverandør. For spørsmål rundt avtalen er fast kontaktperson:
Vivi Løvårsen, Daglig leder
tlf: 91124152
Produkter på avtale
Avtalen gjelder kjøp av apotekinnredning til sykehusapotek-foretakenes publikumsutsalg. Herunder omfattes blant annet resepturskranker, utgangskasser, reoler, baklager og kampanjemateriell.
Hver region har egen prisliste som er lagt inn i Innkjøpsportalen.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Maja Elisa Kobberhuus
Leder anskaffelse
majkob@sykehusinnkjop.no
Mona-Linn Roska
avtaleforvalter
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Priser ligger inne på Innkjøpsportalen. https://portal.hstat.no/Home
Ordremottak ordre.sa.120@itab.com
Fakturamottak Invoice.120@itab.com
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.