Nasjonal avtale

Arbeidsklær, verneutstyr og vernesko

Avtalen gjelder fra 25. februar 2023 til 24. februar 2025, med mulighet for forlenging i inntil to år.

Avtalen gjelder levering av arbeidsklær, verneutstyr og vernesko  til teknisk personell.

Hvem er leverandører?

AHLSELL NORGE AS Kontaktperson: Arne Brekke : E-post:   arne.brekke@ahlsell.no Telefon 98205673.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Marit Slungård

prosjektleder 
marit.slungard@sykehusinnkjop.no

​Monika Jahr Amdal

rådgiver innkjøp 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no



​Dokumenter

​​

Slik brukes avtalen

Varer kan bestilles direkte fra leverandør på deres hjemmesider, samt i Innkjøpsportalen. ​

Varer bestilt fra hovedsortimentet skal leveres til kunde innen 5 virkedager. 

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.