Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Arbeidsklær, verneutstyr og vernesko

Avtalen gjelder fra 16.januar 2023 til 15.januar 2025, med mulighet for forlengelse med 1 år om gangen inntil 2 ganger. Avtalen er prolongert til 15.januar 2026.

Avtalen gjelder levering av arbeidsklær, verneutstyr og vernesko  til teknisk personell.

AHLSELL NORGE AS

Kontaktperson: 

Jørn Olsen 
E-post:   jorn.olsen@ahlsell.no
Telefon: +47 992 63 095

prosjektleder anskaffelser

avtaleforvalter

Varer kan bestilles direkte fra leverandør på deres hjemmesider, samt i Innkjøpsportalen. ​

Varer bestilt fra hovedsortimentet skal leveres til kunde innen 5 virkedager. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.



Sist oppdatert 23.12.2024