Avtalen gjelder levering av arbeidsklær, verneutstyr og vernesko til teknisk personell.
Hvem er leverandører?
AHLSELL NORGE AS Kontaktperson: Arne Brekke : E-post: arne.brekke@ahlsell.no Telefon 98205673.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Marit Slungård
prosjektleder
marit.slungard@sykehusinnkjop.no
Monika Jahr Amdal
rådgiver innkjøp
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Varer kan bestilles direkte fra leverandør på deres hjemmesider, samt i Innkjøpsportalen.
Varer bestilt fra hovedsortimentet skal leveres til kunde innen 5 virkedager.
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.