Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Arkitekt- og rådgivende ingeniørtjenester

Avtalen gjelder fra 1. oktober 2024 til 30.september 2026, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

På vegne av de regionale helseforetakene Helse Nord RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Sør-Øst RHF, har Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på levering av arkitekt- og rådgivende ingeniørtjenester. 

Se egen oversikt over leverandører under nedtrekksmeny Dokumenter.

Bruk nettleser Chrome hvis det er problemer med åpning av dokumenter. 

Det er inngått parallelle rammeavtaler på følgende delområder: 

A: Arkitekt- og rådgivende ingeniørtjenester
- Delområde A1: Rådgivende ingeniør bygg (RIBog RIByFy)
- Delområde A2: Rådgivende ingeniør ventilasjon-, varme- og sanitæranlegg (RIV)
- Delområde A3: Rådgivende ingeniør elektro (RIE)
- Delområde A4: Rådgivende ingeniør brann (RIBr)
- Delområde A5: Arkitekttjenester (ARK)
- Delområde A6: Landskapsarkitekt (LARK)
- Delområde A7: Rådgivende ingeniør akustikk (RIAKU)
- Delområde A9: Miljøkartlegging (RIM)
- Delområde A10: Integrerte tekniske bygningsinstallasjoner (ITB)


B: Prosjektadministrative tjenester

- Delområde B1: Prosjektledelse (PL)
- Delområde B2: Byggeledelse (BL)
- Delområde B3: SHA rådgiver (SHA)

 

avtaleforvalter

Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.

Ved kjøp av arkitekt- og rådgivende ingeniørtjenester skal bestillinger gjøres ved direkteavrop eller minikonkurranser. «Flytskjemaet» viser en enkel oversikt over fremgangsmåte ved avrop.

"Kontaktskjema for avrop", skal benyttes ved direkteavrop og minikonkurranser.

Helseforetakene har ulike beløpsgrenser for når direkteavrop og minikonkurranser skal benyttes. Se vedlegg «Beløpsgrenser direkteavrop og minikonkurranse» for nærmere informasjon om beløpsgrenser.

All informasjon for avrop ligger under nedtrekksmeny Dokumenter.

Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.

For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.


Logg inn (Leverandørportalen)




Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.

​Nyheter og meld​inger​



Sist oppdatert 26.11.2024