Avtalen gjelder avfallshåndteringstjenester.
Hvem er leverandører?
Helse Midt Norge RHF - Næringsavfall
Retura Norge AS
Kontaktperson: Anders Nissen Riiber, anders.riiber@retura.no
Telefon: 22 01 76 00
Helse Midt Norge RHF – Farlig avfall og risikoavfall
Norsk Gjenvinning AS, kontaktpersoner
Trondheim, Orkanger,Levanger, Namsos:
Jørn Viggo Lofstad, jorn.viggo.lofstad@ngn.no, telefon 970 58 874
Kristiansund og Molde:
Susanne Ibsen Kanestrøm, susanne.kanestrom@ngn.no , telefon 469 16 976
Ålesund og Volda:
Stine Rundereim, stine.rundereim@ngn.no, telefon 970 39 684
Universitetssykehuset i Nord Norge - Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Perpetuum Mobile AS
Kontaktperson: Rolf Arne Johansen, rolf.arne.johansen@perpetuum.no
Telefon: 901 74 516
Nordlandssykehuset og Helgelandssykehuset - Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Retura Norge AS
Kontaktperson: Anders Nissen Riiber,anders.riiber@retura.no
Telefon: 22 01 76 00
Ny leverandør fra 15.02.2023
Østbø AS
Kontaktperson: Knut-Ole Iversen, knut-ole.iversen@ostbo.no
Telefon: 472 04 000
Finnmarkssykehuset HF - Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Masternes Gjenvinning AS
Kontaktperson: Tron Møller Natland, tmn@masternes.no,
Telefon: 970 09 360
Ny leverandør fra 15.02.2023:
Retura Norge AS
Kontaktperson: Anders Nissen Riiber, anders.riiber@retura.no
Telefon: 22 01 76 00
Kontaktpunkt drift: Masternes Gjenvinning AS
Kontaktperson: Tron Møller Natland, tmn@masternes.no,
Telefon: 970 09 360
Ordrekontor/ logistikk: Telefon 911 08 150/ post@masternes.no
Hva inneholder avtalen?
Avtalen omfatter avfallshåndteringstjenester for Helse Nord RHF og Helse Midt-Norge RHF.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Knut Tore Evanger
prosjektleder
knut.tore.evanger@sykehusinnkjop.no
Bergljot Mikkelsen
avtaleforvalter
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
.
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.