Avfallshåndtering

Avtalen gjelder fra 15. februar 2019 til 14. februar 2023. 

Nye avtaler er inngått fra 15.februar 2023 til 14. februar 2025, med mulighet for prolongering i ett pluss ett år. 

Avtalen gjelder avfallshåndteringstjenester.

Hvem er leverandører?

Helse Midt Norge RHF - Næringsavfall
Retura Norge AS
Kontaktperson: Anders Nissen Riiberanders.riiber@retura.no​
Telefon: 22 01 76 00

Helse Midt Norge RHF – Farlig avfall og risikoavfall
Norsk Gjenvinning AS, kontaktpersoner
Trondheim, Orkanger,Levanger, Namsos: 
Jørn Viggo Lofstad, jorn.viggo.lofstad@ngn.no, t
elefon 970 58 874
Kristiansund og Molde:
Susanne Ibsen Kanestrøm, susanne.kanestrom@ngn.no , telefon 469 16 976
Ålesund og Volda:
Stine Rundereim, stine.rundereim@ngn.no​, telefon 970 39 684

Universitetssykehuset i Nord Norge - ​Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Perpetuum Mobile AS
Kontaktperson: Rolf Arne Johansen, rolf.arne.johansen@perpetuum.no​
Telefon: 901 74 516 

Nordlandssykehuset og Helgelandssykehuset - ​Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Retura Norge AS
Kontaktperson: Anders Nissen Riiber,anders.riiber@retura.no​
Telefon: 22 01 76 00

Ny leverandør fra 15.02.2023
Østbø AS
Kontaktperson: Knut-Ole Iversen, knut-ole.iversen@ostbo.no
Telefon: 472 04 000

Finnmarkssykehuset HF - ​Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Masternes Gjenvinning AS
Kontaktperson: Tron Møller Natland, tmn@masternes.no, 
Telefon: 970 09 360

Ny leverandør fra 15.02.2023:
Retura Norge AS
Kontaktperson: ​​Anders Nissen Riiberanders.riiber@retura.no​
Telefon: 22 01 76 00

Kontaktpunkt drift: Masternes Gjenvinning AS
Kontaktperson: Tron Møller Natland, tmn@masternes.no, 
Telefon: 970 09 360
Ordrekontor/ logistikk: Telefon 911 08 150/ post@masternes.no​

Hva inneholder avtalen?

Avtalen omfatter avfallshåndteringstjenester for Helse Nord RHF og Helse Midt-Norge RHF.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Knut Tore Evanger

prosjektleder 
knut.tore.evanger@sykehusinnkjop.no


​​

​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

.

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?