Gjelder for Helse Nord og Helse Midt-Norge

Avfallshåndtering

Avtalen gjelder fra 15. februar 2019 til 14. februar 2023. 

Avtalen gjelder avfallshåndteringstjenester.

Hvem er leverandører?

Helse Midt Norge RHF - Næringsavfall
Retura Norge AS
Kontaktperson: Helena M. Willumsen, helena.willumsen@retura.no
Telefon: 99 44 32 32

Helse Midt Norge RHF – Farlig avfall og risikoavfall
Norsk Gjenvinning AS, kontaktpersoner
Trondheim, Levanger, Namsos: 
Jørn Viggo Lofstad, jorn.viggo.lofstad@ngn.no, t
elefon 970 58 874 Kristiansund og Molde:
Steinar Angvik, steinar.angvik@ngn.no , telefon 911 80 803
Ålesund og Volda:
Christin Flusund, christin.flusund@ngn.no , telefon 995 35 314

Universitetssykehuset i Nord Norge - ​Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Perpetuum
Kontaktperson: Johannes S. Matsson, Johannes.Matsson@perpetuum.no, 
Telefon: 485 00 001

Nordlandssykehuset og Helgelandssykehuset - ​Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Retura Norge AS
Kontaktperson: Helena M. Willumsen, helena.willumsen@retura.no, 
Telefon: 99 44 32 32

Finnmarkssykehuset HF - ​Næringsavfall, farlig avfall og risikoavfall
Masternes Gjenvinning AS
Kontaktperson: Tron Møller Natland, tmn@masternes.no, 
Telefon: 970 09 360

Hva inneholder avtalen?

Avtalen omfatter avfallshåndteringstjenester for Helse Nord RHF og Helse Midt-Norge RHF.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp


Portrett

Kristian Aune

prosjektleder​ 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601


Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Dokumenter

.

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?