Nasjonal avtale

Bekledning for ambulansepersonell

Skoavtalen med Ervik gjelder fra 1. september 2017 til 31. august 2021. De to øvrige avtalene med Taiga og Puvab gjelder fra 1. november 2017 til 31. oktober 2021

Avtalene gjelder for levering av bekledning og sko for ambulansepersonell.

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtaler med tre leverandører på dette området. Følgende leverandører er valgt:

  • Taiga er valg som leverandør på jakkekonsept, buksekonsept og øvrig utstyr (belte, hansker, undertøy etc).
  • Puvab er valgt som leverandør av øvrig bekledning (t-skjorter, pique-skjorter etc).
  • Ervik Sko er valgt som leverandør av sko.

Kontaktpersoner:

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Knut Tore Evanger

Prosjektleder 
knut.tore.evanger@sykehusinnkjop.no
+47 916 96 506



Portrett

Merethe Gærnæ

Avtaleforvalter 
merethe.gaernae@sykehusinnkjop.no
+47 976 64 748


Slik brukes avtalen

Bestillinger sendes de ulike leverandørene.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.