Biler: Leasing, elektronisk kjørebok og dekk

Avtalen gjelder fra 1. desember 2021 til 30. november 2023. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger. Avtalen er prolongert til 30. november 2024.

Avtalen gjelder leasing og biladministrasjon av biler, samt elektronisk kjørebok. I tillegg omfatter dekkavtalen kjøp av nye dekk og dekkhotell.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Ayvens Norge
Emilie Damm
E-post: emilie.damm@leaseplan.com

Tracksys AS
Pål Falch
E-post: falch@tracksys.no

Bestdrive Norway AS
Ole Spetaas
E-post: ole.spetaas@dekkmann.no

Ayvens Norge - leasing og administrasjon av biler.

Tidligere Leaseplan.

Tracksys AS - elektronisk kjørebok
Avtalen omfatter levering av elektronisk kjørebok med tilhørende utstyr og programvare.

Pris per måned per bil skal inkludere den elektroniske kjørebokenheten, identifiseringsenhet mot kjøreboken, montering, dataoverføring, programvare/webløsning, service, vedlikehold og support.

Bestdrive Norway AS - dekktjenester
Dette omfatter blant annet kjøp av dekk, dekkhotell og andre servicebetingede tjenester. ​

prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

Henvendelse om leasing av bil gjøres via nettsiden til Ayvens.
    Eget bestillingsskjema fra Ayvens kan benyttes som alternativ til nettsiden.

Bestillingsskjema-Ayvens Norge.xlsx

Bestdrive har utarbeidet en forhandleroversikt for de ulike Helseforetakene som er med på kundetiltredelsen. Ved behov kan denne tilsendes. Ta kontakt med avtaleforvalter.​

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 26.06.2024