Nasjonal avtale

Biler: Leasing, elektronisk kjørebok og dekk

Avtalen gjelder fra 1. desember 2021 til 30. november 2023, med mulighet for 2 års forlengelse. 

Avtalen gjelder leasing og biladministrasjon av biler, samt elektronisk kjørebok. I tillegg omfatter dekkavtalen kjøp av nye dekk og dekkhotell.

Den gamle avtalen på dette feltet gjelder frem til 30. november. Mer informasjon om denne finner du her​. 

Produkter og leverandører

Det er inngått avtale med Leaseplan Norge AS for levering av  leasing og administrasjon av biler.

For elektronisk kjørebok er Tracksys AS valgt som leverandør. Avtalen omfatter levering av elektronisk kjørebok med tilhørende utstyr og programvare.

Pris per måned per bil skal inkludere den elektroniske kjørebokenheten, identifiseringsenhet mot kjøreboken, montering, dataoverføring, programvare/webløsning, service, vedlikehold og support.

Dekkmann AS er leverandør for dekktjenester. Dette omfatter blant annet kjøp av dekk, dekkhotell og andre servicebetingede tjenester. ​

Kontaktinformasjon til leverandører

Henvendelse om leasing av bil gjøres via nettsiden til Leaseplan Norge AS.  

Leaseplan Norge AS: Charlotte R. Ødegaard, e-post charlotte.odegaard@leaseplan.com, telefon 23 06 98 07.

Tracksys AS: Pål Falch, e-post falch@tracksys.no, telefon 928 45 926

Dekkmann AS: Milan Keckes, e-post milan.keckes@dekkmann.no, telefon 489 54 173​
 ​

Dekkmann har utarbeidet en forhandleroversikt for de ulike Helseforetakene som er med på kundetiltredelsen. Denne ligger under dokumenter.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Martin Andreassen Pleym

prosjektleder 
martin.andreassen.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 950 55 347

Portrett

Mona-Linn Roska

avtaleforvalter 
mailto:mona-linn.roska@sykehusinnkjop.no
+47 901 80 656


Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?