Nasjonal avtale

Blodposesett - gyldig fra 01.04.2020

Avtalen gjelder fra 1. april 2020 til 31. mars 2024 og kan forlenges med 2 år.

Avtalen gjelder kjøp av blodposesett (inkl. leie av blodpresser og vipper).

Det er inngått rammeavtale på to typer blodposesett, kvadruppelposesett med integrert leukocyttfilter og blodposesett med integrert leukocyttfilter for fullblod, samt blodpressen MacoPress Smarter og MacoMix DCN7 WIFI med integrert sveis.

Hvem er leverandører?

Macopharma Nordic AB, deres kontaktperson er Lars Juliusson.
Telefon +46 42 -17 63 40 / +46 768 35 00 33, 
E-post: Lars.Juliusson@macopharma.com.

Produkter på avtale

Følgende inngår i deltilbud 1:

Kjøp av blodposesett med integrert leukocyttfilter for erytrocytter, samt leie av blodpresser og vipper.

Produkter:

  • Blodposesett | LQT6284LE
  • Blodpresse | MacoPress Smarter
  • Vipper | MacoMix DCN7

Følgende inngår i deltilbud 2:

Kjøp av blodposesett med integrert leukocyttfilter for fullblod, samt leie av blodpresser og vipper.

Produkter i deltibud 2:

  • Blodposesett | FQE6281LE
  • Blodpresse | MacoPress Smarter
  • Vipper | MacoMix DCN7

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Evy Pleym

Senior prosjektleder anskaffelser 
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720

Portrett

Kristian Aune

Avtaleforvalter 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601

Kontaktpersoner i helseforetakene

Prosjektgruppe består av følgende personer:

  • Kjell Rune Logan-Halvorsrud - Helse Midt-Norge
  • Kari-Ann Nedal - Helse Sør-Øst
  • Monica Wergeland - Helse Sør-Øst
  • Ronn-Helge Pettersen - Helse Nord
  • Irene Vange - Helse Vest
  • Gro Lyngås – Helse Sør-Øst

Slik brukes avtalen

Macopharma har fleksible løsninger for bestillinger av blodposesett. Bestillingsrutiner avtales nærmere med hver enkelt blodbank og med leverandøren.

Dokumenter

Innlogging for leverandører og brukere 

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål og avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?