Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Desinfeksjonsmidler – Klercide-produkter

Avtalen gjelder fra 15. april 2023 til 14. april 2025. Avtalen er forlenget til 14. april 2026.

Avtalen omfatter Klercide-produkter til bruk innenfor radiofarmakaproduksjon og tilsvarende.

Kontaktinformasjon til leverandører:

AET - Arbeidsmiljø og energiteknikk AS
Barbro Reiersøl
Telefon: +47 95 13 19 45
E-post: info@aet.no

 

Anskaffelsen gjelder tildeling av én rammeavtale etter en direkteanskaffelse.  Dette gjelder Klercide-produkter, kluter og flytende, som bare har én leverandør.

Ragnhild Melleby Aslaksen

ragnhild.aslaksen@sykehusinnkjop.no
prosjektleder anskaffelser

Julie Susanne Weien Forøy

avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

avtaleforvalter

Denne avtalen har ingen spesielle avropsmekanismer.  

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 06.01.2025