Avtalen gjelder fysisk levering av elektrisk kraft til bygninger som kunde eier eller leier.
Hvem er leverandører?
Entelios AS er valgt som leverandør.
Kontaktperson hos leverandør:
Salgssjef Lars Petter Hansen
E-post: lars.petter.hansen@entelios.com
Telefon: 957 75 505
Andre kontaktperson hos leverandør:
Rådgiver og finansiell forvaltning:
Tobias Söderberg, porteføljeforvalter I
Telefon +46 842518531
E-post: Tobias.soderberg@entelios.com
Andreas Myhre, porteføljeforvalter II
Telefon: 38608109
E-post Andreas.myhre@entelios.com
Faktura- og driftsansvarlig m/ anleggs-administrasjon:
Leder business-support Emil Koniarz
E-post: Emil.koniarz@entelios.com
Driftsansvarlig Kjetil Flatnes
E-post: Kjetil.flatnes@entelios.com / Support.Norway@entelios.com
Telefon: 386 08 565
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Slik brukes avtalen
Alle anlegg som er aktive, primo juni 2019, hos tidligere leverandører, Kinect Energy AS for Helse Sør Øst RHF og Fjordkraft AS for Helse Nord RHF, Helse Midt-Norge RHF og Hese Vest RHF vil bli overført felles til ny leverandør pr 1. august 2019.
For innmelding av nye anlegg skal det nyttes et egen innmeldingsskjema, se under Dokumenter.
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.