Elektrisk kraft

Avtalen gjelder fra 1. august 2019 til 31. juli 2021, med mulighet for forlenging i ett år + ett år.


Avtalen gjelder fysisk levering av elektrisk kraft til bygninger som kunde eier eller leier.

Hvem er leverandører?

Entelios AS er valgt som leverandør. 

Kontaktperson hos leverandør:

Salgssjef Lars Petter Hansen
E-post: lars.petter.hansen@entelios.com  
Telefon: 957 75 505

Andre kontaktperson hos leverandør:

Rådgiver og finansiell forvaltning: 

Tobias Söderberg, porteføljeforvalter I 
Telefon +46 842518531
E-post: Tobias.soderberg@entelios.com

Andreas Myhre, porteføljeforvalter II
Telefon: 38608109 
E-post Andreas.myhre@entelios.com

Faktura- og driftsansvarlig m/ anleggs-administrasjon: 

Leder business-support Emil Koniarz
E-post: Emil.koniarz@entelios.com

Driftsansvarlig Kjetil Flatnes
E-post: Kjetil.flatnes@entelios.com  / Support.Norway@entelios.com
Telefon: 386 08 565 

Energi- og effektreduksjon:

Salgssjef energitjenester Mattias Harrysson
E-post: Mattias.harrysson@entelios.com
Telefon: 954 89 210 

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Per Scott Olsen

rådgiver innkjøp 
per.scott.olsen@sykehusinnkjop.no
+47 415 30 489

Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012


Slik brukes avtalen

Alle anlegg som er aktive, primo juni 2019, hos tidligere leverandører, Kinect Energy AS for Helse Sør Øst RHF og Fjordkraft AS for Helse Nord RHF, Helse Midt-Norge RHF og Hese Vest RHF vil bli overført felles til ny leverandør pr 1. august 2019.

For innmelding av nye anlegg skal det nyttes et egen innmeldingsskjema, se under Dokumenter.

Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?