Nasjonal avtale

Elektro og VVS forbruksmateriell

Avtalen gjelder fra 1. desember 2018 til 30. november 2020, og kan prolongerer med to år.


Avtalen er prolongert til 30.11.2021

Avtalen omfatter leveranse av elektro- og VVS-forbruksmateriell.

Hvem er leverandører?

Elektro forbruksmateriell leveres av Solar Norge AS.

VVS forbruksmateriell leveres av Ahlsell Norge AS.

Produkter på avtale

  • Elektro forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (EFO-grupper) innen forbruksmateriell til elektro, herunder blant annet kabler og ledning, brytere, stikkontakter og støpsler, festemateriell, sikringsmateriell, rør-, tak- og veggbokser, elektrovarme og termostater med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.

  • VVS forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (NRF-grupper) innen forbruksmateriell til VVS, herunder blant annet avløpsrør og -deler, sanitær, dusj og diverse armaturer, rør og deler til tappevann, sanitærutstyr og dusj, varme- og kjølemateriell, pumper, stålrør, bend, trykkrør, klammer, festemateriell, ventiler med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Kristian Aune

Avtaleforvalter 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601

Dokumenter


Slik brukes avtalen

Før avtalen kan tas i bruk må den enkelte kunde kontakte leverandør for å opprette kundeforhold. Se oversikten «Kontaktliste leverandør» under «Dokumenter» for dedikert kontaktpunkt for det enkelte helseforetak.

Bestilling gjøres inntil videre via leverandørenes netthandelportaler:

Frakt er inkludert i enhetspriser for leverandørens lagerførte varer. Leverandør kan fakturere frakt på skaffevarer. Fraktsonetillegg for varmeovner godtas som tillegg i henhold til gjeldende satser.

Ved ordre over 50.000 NOK kan kunde gå i dialog med leverandøren på rammeavtale om ytelse av prosjektpriser utover gjeldende priser på avtalen.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. Dersom du ikke har bruker, må du kontakte ditt helseforetak. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.






Fant du det du lette etter?