Nasjonal avtale

Elektro og VVS forbruksmateriell

Avtalen gjelder fra 1. desember 2018 til 30. november 2020, og kan prolongerer med to år.


Avtalen er prolongert til 30.11.2021

Avtalen omfatter leveranse av elektro- og VVS-forbruksmateriell.

Hvem er leverandører?

Elektro forbruksmateriell leveres av Solar Norge AS.
Leverandørkontakt - navn Tom Aasgaard
Leverandørkontakt - Telefon 93 03 79 28
Leverandørkontakt - email tom.aasgaard@solarnorge.no

VVS forbruksmateriell leveres av Ahlsell Norge AS.
Leverandørkontakt - navn Arne Brekke
Leverandørkontakt - telefon 98 20 56 73
Leverandørkontakt - email arne.brekke@ahlsell.no


Produkter på avtale

  • Elektro forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (EFO-grupper) innen forbruksmateriell til elektro, herunder blant annet kabler og ledning, brytere, stikkontakter og støpsler, festemateriell, sikringsmateriell, rør-, tak- og veggbokser, elektrovarme og termostater med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.

  • VVS forbruksmateriell:

Avtalen omfatter de fleste produktgrupper (NRF-grupper) innen forbruksmateriell til VVS, herunder blant annet avløpsrør og -deler, sanitær, dusj og diverse armaturer, rør og deler til tappevann, sanitærutstyr og dusj, varme- og kjølemateriell, pumper, stålrør, bend, trykkrør, klammer, festemateriell, ventiler med mer. Sortimentet på avtalen har også stor bredde av materiell fra ulike produsenter innenfor den enkelte produktgruppe.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Monika Jahr Amdal

rådgiver innkjøp 
monika.jahr.amdal@sykehusinnkjop.no
+47 450 98 172

​​

Dokumenter


Slik brukes avtalen

Før avtalen kan tas i bruk må den enkelte kunde kontakte leverandør for å opprette kundeforhold. Se oversikten «Kontaktliste leverandør» under «Dokumenter» for dedikert kontaktpunkt for det enkelte helseforetak.

Bestilling gjøres inntil videre via leverandørenes netthandelportaler:

Frakt er inkludert i enhetspriser for leverandørens lagerførte varer. Leverandør kan fakturere frakt på skaffevarer. Fraktsonetillegg for varmeovner godtas som tillegg i henhold til gjeldende satser.

Ved ordre over 50.000 NOK kan kunde gå i dialog med leverandøren på rammeavtale om ytelse av prosjektpriser utover gjeldende priser på avtalen.

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.






Fant du det du lette etter?