Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Elektroterapeutiske behandlingshjelpemidler

Avtalen gjelder fra 01. oktober 2022 og er forlenget til 30. september 2026.

Avtalen omfatter levering av elektroterapautiske behandlingshjelpemidler. 

Avtalen består av tre delkontrakter:

  • Delkontrakt 1:
    Tens med forbruksmateriell
  • Delkontrakt 2:
    Elektrostimulering med forbruksmateriell 
  • Delkontrakt 3:
    Elektrostimulering/Biofeedback med forbruksmateriell​

Leverandør er Quintet AS med avtalenummer 12910101

Quintet AS
Hanna Solbeg
Telefon:  +47 907 47 968
E-post: hs@quintet.no​​

Avtalenummer: 12910101

senior prosjektleder

Merethe Gærnæ Stock

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

avtaleforvalter

​​

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 14.10.2025