Nasjonal avtale

Elektroterapeutiske behandlingshjelpemidler

Avtalen gjelder levering av elektroterapsutiske behandlingshjelpemidler.  Avtalen gjelder fra 01.oktober 2022 til 30.september 2024. Avtalen kan forlenges med 2 +2 år.



Hva inneholder avtalen​

Levering av Elektroterapsutiske behandlingshjelpemidler. 

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med èn leverandør 

  • Quintet AS
    Hanna Solbeg, hs@quintet.no​​

Produkter på avtale

Avtalen er delt inn i 3 delkontrakter ​

  • Delkontrakt 1
    Tens med forbruksmateriell  
  • Delkontrakt 2
    Elektrostimulering med forbruksmateriell 
  • Delkontrakt 3
    Elektrostimulering/Biofeedback med forbruksmateriell​

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ann-Kristin Johnsen 
Leder anskaffelse 
Ann-Kristin.Johnsen@sykehusinnkjop.no

Aina Erikstad
Avtaleforvalter 
Avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no 

Dokumenter

​​

Slik brukes avtalen

Avtaleinngåelse forutsetter et nært samarbeid mellom Leverandør og Kunde der pasientens behov er i fokus. 

Leveringstid lagervarer til alle RHF ved avrop Innen 5 virkedager etter bestilling Helse Nord Innen 3 virkedager etter bestilling resten av Norge 

Leverandør skal kunne levere forespurte produkter iht. på forhånd avtalt leveringsplan mellom leverandør og kunde. 

Antall full-leverte varelinjer skal ikke være under 96% ved kvartalsvis måling *) Leveringspresisjon Antall full-leverte varelinjer iht. leveringstid skal ikke være under 96 % ved kvartalsvis måling **) 

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?