Nasjonal avtale

Forbruksmateriell til ernæring

Avtalen gjelder fra 1. mai 2020 til 30. april 2022 med mulighet for forlengelse inntil to år, med ett år av gangen. 


Helseforetakene i Helse Nord, Helse Midt-Norge og Helse Vest tiltrer avtalen 1. mai 2020, mens Helseforetakene i Helse Sør-Øst tiltrer avtalen 1. september 2020. 

Avtalen gjelder leveranse av forbruksmateriell til enteral ernæring. 

Hvem er leverandører?

Fresenius kabi Norge AS
Kontaktperson:Grete Vigdal
Tlf: 918 87 132

Nutricia Norge AS
Kontaktperson: Therese Fosse
Tlf: 91 61 20 32

Mediplast AS
Kontaktperson: Marit Vee Akselsen,
Tlf: 911 61 846

Kundeservice:

KvinTo AS
Kontaktperson: Ingunn Sanner
Tlf: 98 22 55 76

Kundeservice: 
Tlf: 982 25 574

Mylan Healthcare Norge AS
Kontaktperson: Anni Helgedal Fladaas
Tlf: 90 28 75 30

Kundeservice: 
Tlf: 66 75 33 00

Produkter på avtale

Følgende deltilbud er på avtale (Leverandør/avtalenummer):

Deltilbud 1.1 - Gravitasjonssett
Fresenius kabi Norge AS / 10770201

Deltilbud 1.2 - Pose/beholder uten sett
Nutricia Norge AS / 10770205

Deltilbud 1.3 - Bolus adapter
Fresenius kabi Norge AS / 10770201

Deltilbud 1.4 - Adapter til tåteflasker
Fresenius kabi Norge AS/ 10770201

Deltilbud 1.6 - Kork/hette til Enfit-medisinport
Mediplast AS/ 10770203

Deltilbud 2.1 - 2.6 - Enterale sprøyter - engangs flere størrelser
KvinTo AS / 10770202

Deltilbud 2.7 - Enterale sprøyter - engangs 100ml
KvinTo AS10770202

Deltilbud 2.8 - 2.13 - Enterale sprøyter - flergangs flere størrelser
KvinTo AS / 107
70202

100ml
KvinTo AS / 10770
202

ngs
KvinTo AS / 10770202

Deltilbud 2.16 - Kork til EnFit sprøyter - flergangs
KvinTo AS / 10770202

Deltilbud 2.17 - 2-18 - Opptrekksstrå
Mediplast AS/ 10770203

Deltilbud 2.19 - EnFit adapter - Gastroduodenal sonde (sumpsonde)
Nutricia Norge AS / 10770205

Deltilbud 3.1 - Aspirasjonssett
 10770204

.1

usinnkjøp

Portrett

Andreas Rystrøm

Kategorisjef behandlingshjelpemidler 
andreas.rystrom@sykehusinnkjop.no
+47 414 53 125


Portrett

Merethe Gærnæ

Avtaleforvalter 
merethe.gaernae@sykehusinnkjop.no
+47 976 64 748

Dokumenter

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?