Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Finansielle revisjonstjenester

Avtalene gjelder fra 1. juli 2024 til 30. juni 2027, med mulighet for forlengelse i ett år.

Avtaler omfatter levering av finansielle revisjonstjenester.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Pricewaterhouse Coopers AS
Hans-Christian Berger
Telefon: 952 60 390.
E-post hans-christian.berger@pwc.com

BDO AS
Terje Tvedt
Telefon: 23 11 91 30
E-post Terje.tvedt@bdo.no

Det er inngått regionale avtaler, med to ulike leverandører.

BDO AS:
- Helse Nord RHF
- Helse Midt Norge RHF
- Helse Vest RHF
- Sykehusinnkjop HF
- Luftambulansetjenesten 

Pricewaterhouse Coopers AS:
- Helse Sør-Øst RHF
- HDO AS

avtaleforvalter

Helse Nord RHF:

Jan-Petter Monsen . E-post: jan-petter.monsen@helse-nord.no. Telefon: 900 53 840.

Helse Midt-Norge RHF:

Anne-Marie Barane. E-post: anne-mari@helse-midt.no. Telefon: 930 33 931

Helse Vest RHF:

Tove Trovatn. E-post: tove.trovatn@helse-vest.no. Telefon: 97574894.

Helse Sør-Øst RFH:

Ole Christian Een Teigen E-post: Ole.christian.een.teigen@helsesorost.no. Telefon: 414 62 127

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


    Sist oppdatert 26.06.2024