Avtale innhold
Avtalen gjelder flyfrakttjenester av temperaturregulerte forsendelser av biologisk materiale til Europa (unntatt Norden) og USA.
Ved forsendelser av temperaturregulert biologisk materiale til land i Norden se Sykehusinnkjøp sin hjemmeside: Vei og flytransport Norden
Hvem er leverandør
World Courier er valgt som leverandør. Kundeservice kan kontaktes på epost mandag- fredag kl. 07:30- 20:00 utenom disse tidene kan opphentningsordre bestilles per telefon 63 94 62 00.
Hjemmeside: World Courier
Kontaktpersone for avtalen er Eva Lande, epost
Avtaleinformasjon
Tilleggsprodukter som tørris,
kjøleforpakning, isoporesker for tørris, biopose og temperaturloggere er priset
separat under arkfanen «verdiøkende tjenester».
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:
Marit Slungård
prosjektleder
marit.slungard@sykehusinnkjop.no
Ved spørsmål rundt bruk av avtalen kan avtaleforvalter kontaktes:
Mona-Linn Roska
avtaleforvalter
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.