Nasjonale avtaler

Flyfrakttjenester utenfor Norden


Avtalen gjelder fra 1.juni 2022 til 31.mai 2024, med mulighet for forlengelse et år avgangen, maksimalt to år

Avtale innhold

Avtalen gjelder flyfrakttjenester av temperaturregulerte forsendelser av biologisk materiale til Europa (unntatt Norden) og USA.

Ved forsendelser av temperaturregulert biologisk materiale til land i Norden se Sykehusinnkjøp sin hjemmeside: ​Vei og flytransport Norden​

Hvem er leverandør

World Courier er valgt som leverandør. Kundeservice kan kontaktes på epost mandag- fredag kl. 07:30- 20:00 utenom disse tidene kan opphentningsordre bestilles per telefon  63 94 62 00. 

Hjemmeside: World Courier

Kontaktpersone for avtalen er Eva Lande, epost​​​

Avtaleinformasjon

Tilleggsprodukter som tørris, kjøleforpakning, isoporesker for tørris, biopose og temperaturloggere er priset separat under arkfanen «verdiøkende tjenester».​​

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen, kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller Sykehusinnkjøp sin prosjektleder:​

​Marit Slungård

prosjektleder 
marit.slungard@sykehusinnkjop.no

​ Ved spørsmål rundt bruk av avtalen kan avtaleforvalter kontaktes:

​Mona-Linn Roska​

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

​​Dokumenter

​​Innlogging fo​​r brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.





Fant du det du lette etter?