Avtalen gjelder levering av forsikringsmeglertjenester. I dette inngår megling av forsikringer og oppfølging av eksisterende forsikringsavtaler.
Hvem er leverandører?
Det er inngått avtale med én leverandør på dette området, Waco Forsikringsmegling AS. Kontaktperson er Stig Blesvik Eriksen, mobil 920 56 880, e-post stig@waco.no.Leverandøren har igjen inngått avtale med følgende forsikringsselskaper fordelt på regioner:
Helse Midt-Norge RHF:
- Eiendoms- og avbruddsforsikring, ea kr. 500 000: Gjensidige
- Ansvarsforsikring, alt. 1- ea kr. 250 000: Tryg
- Motorkjøretøy: Codan
- Transportforsikring: IF
- Reiseforsikring: Gjensidige
- Gruppeliv: DNB
- Personalforsikring og ulykke: DNB
Helse Sør-Øst RHF:
- Eiendoms- og avbruddsforsikring, ea kr. 250 000: Gjensidige
- Ansvarsforsikring, alt. 1- ea kr. 250 000: Tryg
- Styreansvar: Riskpoint
- Motorkjøretøy: Codan
- Transportforsikring: IF
- Reiseforsikring: Gjensidige
- Gruppeliv: DNB
- Personalforsikring og ulykke: KLP
Helse Nord RHF
- Eiendoms- og avbruddsforsikring, ea kr. 250 000: IF
- Ansvarsforsikring, alt. 1- ea kr. 250 000: Tryg
- Motorkjøretøy: Codan
- Transportforsikring: Gjensidige
- Reiseforsikring: IF
- Gruppeliv: Gjensidige
- Personalforsikring og ulykke: KLP
Helse Vest RHF
- Eiendoms- og avbruddsforsikring, ea kr. 1000000: Gjensidige
- Ansvarsforsikring, alt. 1- ea kr. 250 000: Tryg
- Motorkjøretøy: IF
- Transportforsikring: IF
- Reiseforsikring: IF
- Gruppeliv: DNB
- Personalforsikring og ulykke: DNB
Sykehusinnkjøp:
- Eiendomsforsikring: Gjensidige
- Reiselivsforsikring: Tryg
- Gruppeliv: Tryg
- Personalforsikringer: IF
Slik bruker du avtalen
På intranettsidene ute i helseregionene er det lagt ut en lenke til Wacos forsikringsportal. Her vil det ligge nærmere opplysninger om hvordan du bruker avtalen.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Håkon Lodding
prosjektleder
hakon.lodding@sykehusinnkjop.no
Bergljot Mikkelsen
Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.