Avtalengjelder levering av gransknings- og observasjonsskjermer med tilbehør.
I dette inngår sentralt overvåkingssystem, mammografi og diagnostikkskjermer nivå 1 og 2 for primærgruppene radiologi, samt for primærgruppene kliniker/radiograf/radiolog.
Det leveres også en granskningsskjerm tiltenkt modalitet tekniker på nivå 2.
Hvem er leverandører?
Atea er leverandør på dette området, og avtalen har avtalenummer 11080201.
Kontaktperson hos Atea er Vidar Strømsvåg, e-post Vidar.Stromsvag@atea.no
Produkter på avtale
Følgende produkter er en del av avtalen (bruksområde / skjermstørrelse / modell):
Mammografi 5MP Monochrome / 21.3" / Eizo RadiForce GX550 (selges kun i par)
Diagonstikk nivå 1 Farge 3MP+ (primærgruppe radiolog) / 21.3" / Eizo RadiForce RX350
Diagonstikk nivå 1 Farge 2MP+ (primærgruppe radiolog) / 21.3" / Eizo RadiForce RX250
Diagonstikk nivå 2 Farge 2MP (primærgruppe kliniker/radiograf/radiolog) / 24,1" / Eizo RadiForce MX242W
Diagonstikk nivå 2 Farge 2MP (primærgruppe kliniker/radiograf/radiolog) / 21.3" / Eizo RadiForce MX215
Modalitet tekniker nivå 2 1MP+ (radiograf) / 19.0" / Eizo RadiForce MX191-X
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Bjørn Breivik
prosjektleder anskaffelser
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
Aina Birgitte Joki
rådgiver anskaffelser
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Rammeavtale - Granskningsskjermer.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Granskingsskjermer/Rammeavtale - Granskningsskjermer.pdf | Rammeavtale - Granskningsskjermer.pdf | | pdf | 266557 |
Kundertiltredelse - granskningsskjermer.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Granskingsskjermer/Kundertiltredelse - granskningsskjermer.pdf | Kundertiltredelse - granskningsskjermer.pdf | | pdf | 130919 |
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.