Avtalengjelder levering av gransknings- og observasjonsskjermer med tilbehør.
I dette inngår sentralt overvåkingssystem, mammografi og diagnostikkskjermer nivå 1 og 2 for primærgruppene radiologi, samt for primærgruppene kliniker/radiograf/radiolog.
Det leveres også en granskningsskjerm tiltenkt modalitet tekniker på nivå 2.
Hvem er leverandører?
Atea er leverandør på dette området, og avtalen har avtalenummer 11080201.
Kontaktperson hos Atea er Christine Helena Hilsen, e-post christine.hilsen@atea.no, telefon 902 20 209.
Produkter på avtale
Følgende produkter er en del av avtalen (bruksområde / skjermstørrelse / modell):
Mammografi 5MP Monochrome / 21.3" / Eizo RadiForce GX550 (selges kun i par)
Diagonstikk nivå 1 Farge 3MP+ (primærgruppe radiolog) / 21.3" / Eizo RadiForce RX350
Diagonstikk nivå 1 Farge 2MP+ (primærgruppe radiolog) / 21.3" / Eizo RadiForce RX250
Diagonstikk nivå 2 Farge 2MP (primærgruppe kliniker/radiograf/radiolog) / 24,1" / Eizo RadiForce MX242W
Diagonstikk nivå 2 Farge 2MP (primærgruppe kliniker/radiograf/radiolog) / 21.3" / Eizo RadiForce MX215
Modalitet tekniker nivå 2 1MP+ (radiograf) / 19.0" / Eizo RadiForce MX191-X
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Bjørn Breivik
prosjektleder anskaffelser
bjorn.breivik@sykehusinnkjop.no
+47 901 74 322
Aina Birgitte Joki
rådgiver anskaffelser
Aina.Joki@sykehusinnkjop.no
+47 414 43 715
Dokumenter
Rammeavtale - Granskningsskjermer.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Granskingsskjermer/Rammeavtale - Granskningsskjermer.pdf | Rammeavtale - Granskningsskjermer.pdf | | pdf | 266557 |
Kundertiltredelse - granskningsskjermer.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Granskingsskjermer/Kundertiltredelse - granskningsskjermer.pdf | Kundertiltredelse - granskningsskjermer.pdf | | pdf | 130919 |
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik på nasjonale avtaler skal registreres i Reklamasjonsportalen.
Endringer og andre spørsmål på nasjonale avtaler sendes til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.