Nasjonal avtale

Grossistvarer

Avtalen gjelder fra 1. mars 2022 til 28. februar 2024. Avtalen kan forlenges ett og ett år av gangen.

Kontaktinformasjon leverandør

Servicegrossistene AS.

Kristian Sundbye

Epost: kristian@sg.no 

mobil: 98 29 51 15

Produkter på Nasjonal avtale

På dette område er det tildelt nasjonal avtale på Grossistvarer.

  • Servicegrossistene AS avtalenummer 12900101

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Mads Brasøy Sætrum

prosjektleder 
mads.brasoy.satrum@sykehusinnkjop.no
+47 480 21 322


Portrett

Mona-Linn Roska

avtaleforvalter 
mailto:mona-linn.roska@sykehusinnkjop.no
+47 901 80 656


 

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Før avtalen kan tas i bruk må det enkelte helseforetak kontakte leverandør for å gjennomføre nødvendige implementeringsaktiviteter for de tjenester som skal benyttes.

Ved behov for ytterligere veilednign for bruk av avtalen, se kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp. 

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Fant du det du lette etter?