Avtalen omfatter overnatting med frokost.
Informasjon om møterom finner du under avtalen «Kurs og konferansetjenester».
Hvem er leverandører?
Fra 1. april 2022 er det inngått avtaler med disse leverandørene:
Best Western Hotels & Resorts, annrita.hovden@bwhhotelgroup.no
De Historiske- Hotel & Spisesteder SA, konferanse@dehistoriske.no
First Hotels AS, Maria.Jakobsson@firsthotels.se
Klækken Hotell ANS, salg@klaekken.no
Nordic Choice Commersial Services AS, stig.sjohagen@choice.no
Radisson Hotels Norway AS, roger.moe@radissonhotels.com
Scandic Hotels AS, venke.vennerod@scandichotels.com
Smarthotel Hammerfest AS, jli@Smarthotel.no
SMS Hotelldrift AS, Hotell Sjømilitære Samfund, stig@smshotell.no
Thon Hotels AS, kjell.vikebakk@olavthon.no
Ydalir hotel, ms@ydalir.no
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Evy Pleym
senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
Bergljot Mikkelsen
avtaleforvalter
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Slik brukes avtalen
De nye avtalene er tildelt til 58 lokasjoner. Oversikt over tildeling pr lokasjon finnes under nedtrekksmeny Dokumenter.
Bestilling av standardrom skjer i hovedsak online via reisebyrået G Travel. Her ligger avtaleprisene for hvert hotell. Her kan du logge inn for å bruke G Travel.
Mer informasjon finnes under avtalen Reisebyråtjenester.
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.