Avtalen omfatter overnatting med frokost. Informasjon om møterom finner du under avtalen «Kurs og konferansetjenester».
Ny anskaffelse er igangsatt.
Hvem er leverandører?
Avtalen er inngått med fire leverandører:
- Scandic Hotels AS
- Nordic Choice Commersial Services AS
- Thon Hotels AS
- Rezidor Hotels Norway AS
Kontaktinformasjon:
Scandic Hotels AS: Brynjar Wågø. E-post: brynjar.wago@scandichotels.com. Telefon: 480 32 480
Nordic Choice Commersial Services AS: Camilla Nysted. E-post: camilla.nysted@choice.no. Telefon: +47 902 22 902
Thon Hotels AS: Kjell Vikebakk. E-post: kjell.vikebakk@olavthon.no. Telefon: 9180560862
Rezidor Hotels Norway AS: Cecilie Svindseth. E-post: cecilie.svindseth@radissonhotels.com. Telefon: 920 57 487
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Evy Pleym
Senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720
Bergljot Mikkelsen
Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012
Slik brukes avtalen
Bestilling av standardrom skjer i hovedsak online via reisebyrået G Travel. Her ligger avtalepris inne hos den enkelte bruker. Her kan du logge inn for å bruke G Travel.
Det anbefales via reisebyråene, men det er også mulig å bestille direkte til det hotellet du ønsker å bo på.
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. Dersom du ikke har bruker, må du kontakte ditt helseforetak.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?
Send e-post til tjenester@sykehusinnkjop.no.
Nyheter og meldinger
5. mars 2020: Informasjon om Nordic Choice Hotels handlingsplan i forbindelse med corona-viruset
I forbindelse utbruddet har Nordic Choice Hotels sendt ut en informasjon til sine gjester. Les mer her.