Nasjonale avtaler

Innfordringstjenester

Avtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 31. desember 2023.

Avtalen inneholder kjøp av innfordringstjenester, som purringer og inkassooppfølging.

Hvem er leverandører?

Lowell Norge (tidligere Intrum Justitia).

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Janicke Busk

Prosjektleder
janicke.busk​@sykehusinnkjop.no


​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no


Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?