Nasjonale avtaler

Innfordringstjenester

Avtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 31. desember 2021, med mulighet for prolongering i ytterligere 1 pluss 1 år.

Avtalen inneholder kjøp av innfordringstjenester, som purringer og inkassooppfølging.

Hvem er leverandører?

Lowell Norge (tidligere Intrum Justitia).

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Jonas Lund Olsen

prosjektleder 
jonas.lund.olsen@sykehusinnkjop.no
+47 970 60 682



Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012


Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. Dersom du ikke har bruker, må du kontakte ditt helseforetak. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)

Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til avvik.vikar@sykehusinnkjop.no.



Fant du det du lette etter?