Nasjonale avtaler

Innfordringstjenester

Avtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 31. desember 2022, med mulighet for prolongering i ytterligere ett år.

Avtalen inneholder kjøp av innfordringstjenester, som purringer og inkassooppfølging.

Hvem er leverandører?

Lowell Norge (tidligere Intrum Justitia).

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp


Portrett

Ole Magne Kleven

innkjøpsdirektør - varer og tjenester 
ole-magne.kleven@sykehusinnkjop.no
+47 909 83 239



​Bergljot Mikkelsen

avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no


Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?