INR-apparat med forbruksmateriell

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. desember 2018 til 30. november 2020, med mulighet til forlengelse med inntil 1 år av gangen i maksimum 2 år. 

Avtalen omfatter leveranse av INR-apparater med forbruksmateriell.

Hvem er leverandører?

  • Orion Diagnostica OY er valgt som leverandør på INR-apparat med forbruksmateriell. Tlf (+47) 66 78 56 30. Kontaktperson: Britt Fredriksen, tlf (+47) 975 38 860, e-post: britt.fredriksen@oriondiagnostica.com

  • Roche Diagnostics Norge AS er valgt som leverandør på forbruksmateriell til eksisterende utstyr. Kontaktperson: Liv-Janne Øvrebust, tlf (+47) 31 51 96 33, e-post: liv_janne.oevrebust@roche.com

Produkter på avtale

Avtalen gjelder levering av av INR-apparat av typen iLine MicroINR, samt batterier, lansetter og teststrimler (til nye og eksisterende apparater).

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ann-Kristin Johnsen

prosjektleder anskaffelser 
Ann-Kristin.Johnsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 34 446

Portrett

Helge Tveit Biti

Avtaleforvalter 
helge.tveit.biti@sykehusinnkjop.no
+47 906 18 421

Dokumenter


Slik brukes avtalen

Orion Diagnostica OY: Bestillinger gjøres på e-post til ordre.no@oriondiagnostica.com.

Bestilling av INR startpakke skjer hovedsakelig gjennom sykehusenes avdeling for BHM (behandlingshjelpemiddel).

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.




Fant du det du lette etter?