Avtalen omfatter leveranse av INR-apparater med forbruksmateriell.
Hvem er leverandører?
Orion Diagnostica OY er valgt som leverandør på INR-apparat med forbruksmateriell. Tlf (+47) 66 78 56 30. Kontaktperson: Britt Fredriksen, tlf (+47) 975 38 860, e-post: britt.fredriksen@oriondiagnostica.com
Roche Diagnostics Norge AS er valgt som leverandør på forbruksmateriell til eksisterende utstyr. Kontaktperson: Liv-Janne Øvrebust, tlf (+47) 31 51 96 33, e-post: liv_janne.oevrebust@roche.com
Produkter på avtale
Avtalen gjelder levering av av INR-apparat av typen iLine MicroINR, samt batterier, lansetter og teststrimler (til nye og eksisterende apparater).
Delkontrakt 1 - INR-apparat med forbruksmateriell
Delkontrakt 2 - Forbruksmateriell til eksisterende utstyr
- Roche Diagnostics Norge AS / 10840202
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Inger Elisabet Andreassen
prosjektleder anskaffelser
inger.elisabeth.andreassen@sykehusinnkjop.no
+47 473 07 160
Merethe Gærnæ
Avtaleforvalter
merethe.gaernae@sykehusinnkjop.no
+47 976 64 748
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Orion Diagnostica OY: Bestillinger gjøres på e-post til ordre.no@oriondiagnostica.com.
Bestilling av INR startpakke skjer hovedsakelig gjennom sykehusenes avdeling for BHM (behandlingshjelpemiddel).
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik på nasjonale avtaler skal registreres i
Reklamasjonsportalen.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.