Avtalen omfatter leveranse av INR-apparater med forbruksmateriell.
Hvem er leverandører?
Aidian OY er valgt som leverandør på INR-apparat med forbruksmateriell. Tlf (+47) 66 78 56 30. Kontaktperson: Britt Fredriksen, tlf (+47) 975 38 860, e-post: britt.fredriksen@oriondiagnostica.com
Roche Diagnostics Norge AS er valgt som leverandør på forbruksmateriell til eksisterende utstyr. Kontaktperson: Liv-Janne Øvrebust, tlf (+47) 31 51 96 33, e-post: liv_janne.oevrebust@roche.com
Produkter på avtale
Avtalen gjelder levering av av INR-apparat av typen iLine MicroINR, samt batterier, lansetter og teststrimler (til nye og eksisterende apparater).
Delkontrakt 1 - INR-apparat med forbruksmateriell
Delkontrakt 2 - Forbruksmateriell til eksisterende utstyr
- Roche Diagnostics Norge AS / 10840202
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Inger Elisabet Andreassen
prosjektleder anskaffelser
inger.elisabeth.andreassen@sykehusinnkjop.no
Aina Erikstad
rådgiver innkjøp
aina.erikstad@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Slik brukes avtalen
Orion Diagnostica OY: Bestillinger gjøres på e-post til ordre.no@oriondiagnostica.com.
Bestilling av INR startpakke skjer hovedsakelig gjennom sykehusenes avdeling for BHM (behandlingshjelpemiddel).
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.