Nasjonal avtale

Invasiv kardiologi, forbruksmateriell - systemavhengig materiell

Avtalen gjelder fra 9. januar 2023 til 8. januar 2025, og kan forlenges med 1+1 år.

Avtalen gjelder levering av systemavhengig forbruksmateriell til invasiv kardiologi.

Hvem er leverandører?

Abbott Medical Norway AS
Alexandra Andrei, nordic.avcontracts@av.abbott.com, +46 730 89 41 22

Boston Scientific Nordic AB Filial Norge
Gitte Hove, tendernordic@bsci.com, +46 42 25 69 30

Bracco Imaging Scandinavia AB
Babette Maloney, babette.maloney@bracco.com, +47 90 78 64 11

Brage Medical AS
Sven Arne Ulrichsen, svane@bragemedical.no, 32 83 59 00

ESP Vascular AB
Patrick Mårtensson, patrickm@epsvascular.com, +46 708 496 007

Maquet Nordic Norway
Diana Hiller, diana.hiller@getinge.com, +47 9307 0208

Philips Norge AS
Thomas Dahl, Thomas.Dahl@philips.com, 922 99 909

Vingmed AS
Henriette Tomassen, henriette.tomassen@vingmed-as.no, 992 33 920

Produkter på avtale

Det er inngått avtale med 8 leverandører fordelt på 6 delkontrakter.

1. FFR- Systemavhengig forbruksmateriell, Trykkwire/Mikrokateter
Abbott Medical Norway AS
Boston Scientific Nordic AS
Bracco Imaging Scandinavia AS
Brage Medical AS

2. Koronar Bildediagnostikk - systemavhengig forbruksmateriell
Abbott Medical Norway AS
Boston Scientific Nordic AS
Bracco Imaging Scandinavia AS
Philips Norge AS

3. Koronar aterektomi - systemavhengig forbruksmateriell
Boston Scientific Nordic AS

4. Koronar orbital aterektomi - systemavhengig forbruksmateriell
Brage Medical AS

5. INTRAVASCULAR LITHOTRIPSY (IVL) - systemavhengig forbruksmateriell
EPS Vascular AB

6. Forbruksmateriell til hjertepumpe - systemavhengig forbruksmateriell
Maquet Nordic Norway AS
Vingmed AS

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Ragnhild Melleby Aslaksen

prosjektleder anskaffelser 
ragnhild.aslaksen@sykehusinnkjop.no

Julie Forøy

avtaleforvalter 
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

Dokumenter

Slik brukes avtalen

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no​.

Fant du det du lette etter?