Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Klienter og skjermer

Avtalen gjelder fra 1 desember 2024 til 30.november 2026 med mulighet for prolongering i inntil 2 år. 

Avtalen gjelder levering av klienter og skjermer, og omfatter følgende produkter:

  • Bærbare PC
  • Stasjonære PC
  • Skjermer til PC
  • Nettbrett med Windows
  • Dokkingstasjoner

Kontaktinformasjon til leverandører:

Dustin Norway AS
Morten Sæther 
Telefon: +47 920 54 542
E-post: morten.sather@dustin.no

Nøkkelprodukter på avtale

Standard Stasjonær ED 8 G1i Mini

Standard Stasjonær WIFI ED 8 G1i Mini

14'' Bærbar - EliteBook 6 G1i 14

14'' Bærbar LTE - EliteBook 6 G1i 14

16'' Bærbar LTE - EliteBook 6 G1i 16

13'' 360 touch 5G - EliteBook 8 G1i Flip

Bærbar Arbeidsstasjon Liten - ZBook 8 G1i 14

Bærbar Arbeidsstasjon Liten 5G - ZBook 8 G1i 14

13'' 360 touch LTE - EliteBook 8 G1i Flip

Alt-i Ett EliteStudio 8 G1i 24'

Bærbar Arbeidsstasjon Stor - HP ZBook X G1i 16 5G

Bærbar Arbeidsstasjon Stor - HP ZBook X G1i 16

Arbeidsstasjon Z2 SFF G1i

+ Tilbehør

senior prosjektleder

prosjektleder

Alle bestillinger på avtalen skal foretas gjennom lokal/regional IT-avdeling i samsvar med deres rutine. Her vil du også få informasjon om pris.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 13.08.2025