Konsulenttjenester arkiv

Avtalene gjelder fra 01.01.2022 til 31.12.2023, med mulighet for prolongering i ett pluss ett år.

Rammeavtalen gjelder levering av konsulenter til arkivtjenester. ​

Hvem er leverandører?

Sikri AS, Rune Samdal, tlf 95061990, rune.samdal@sikri.no
Delområde 1: Uttrekk, deponering og avlevering av elektroniske arkiv
Delområde 2: Arkivfaglig konsulentbistand


Stiftelsen Asta, Trond Negaard, tlf 92298849, trond@stiftelsenasta.no​
Delområde 1: Uttrekk, deponering og avlevering av elektroniske arkiv
Delområde 2: Arkivfaglig konsulentbistand

Experis AS, Stig Berge Nilsen, tlf 95334345, stig.berge.nilsen@no.experis.com
Delområde 2: Arkivfaglig konsulentbistand

Marstrand AS, Mirjam Næss, tlf 90162961, mirjam@marstrand.no
Delområde 2: Arkivfaglig konsulentbistand

Ework Group Norway AS, Kari Hanzek, tlf 975 51 551, kari.hanzek@eworkgroup.com
Delområde 3: Arkivfaglig konsulentformidling

Hva inneholder avtalen?

Rammeavtalen gjelder følgende delområder:

  • Delområde 1 Uttrekk, deponering og avlevering av elektroniske arkiv
  • Delområde 2 Arkivfaglig konsulentbistand
  • Delområde 3 Arkivfaglig konsulentformidling

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

​Kevin Jarleiv Hardy

prosjektleder​
kevin.jarleiv.hardy@sykehusinnkjop.no


​May Britt Harila

avtaleforvalter​ 
may.britt.harila@sykehusinnkjop.no

​Slik brukes avtalen

Avrop på rammeavtalen gjennomføres kun ved minikonkurranser. 

Prosedyre for minikonkurranser finner du under Dokumenter.

Dokumenter

Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.

​​

Innlogging for brukere og leverandører

​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?