Rammeavtalen gjelder levering av konsulenter til arkivtjenester.
Hvem er leverandører?
Sikri AS, Rune Samdal, tlf 95061990, rune.samdal@sikri.no
Delområde 1: Uttrekk, deponering og avlevering av elektroniske arkiv
Delområde 2: Arkivfaglig konsulentbistand
Stiftelsen Asta, Trond Negaard, tlf 92298849, trond@stiftelsenasta.no
Delområde 1: Uttrekk, deponering og avlevering av elektroniske arkiv
Delområde 2: Arkivfaglig konsulentbistand
Experis AS, Lars Morten Andreassen, tlf 92030142, lars.morten.andreassen@no.experis.com
Delområde 2: Arkivfaglig konsulentbistand
Marstrand AS, Mirjam Næss, tlf 90162961, mirjam@marstrand.no
Delområde 2: Arkivfaglig konsulentbistand
Ework Group Norway AS, Kari Hanzek, tlf 975 51 551, kari.hanzek@eworkgroup.com
Delområde 3: Arkivfaglig konsulentformidling
Hva inneholder avtalen?
Rammeavtalen gjelder følgende delområder:
- Delområde 1 Uttrekk, deponering og avlevering av elektroniske arkiv
- Delområde 2 Arkivfaglig konsulentbistand
- Delområde 3 Arkivfaglig konsulentformidling
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Kevin Jarleiv Hardy
prosjektleder
kevin.jarleiv.hardy@sykehusinnkjop.no
May Britt Harila
avtaleforvalter
konsulenter@sykehusinnkjop.no
Slik brukes avtalen
Avrop på rammeavtalen gjennomføres kun ved minikonkurranser.
Prosedyre for minikonkurranser finner du under Dokumenter.
Dokumenter
Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.
[Mal] Innmelding av underleverandør Konsulenttjenester Arkiv
(DOCX, 48 KB)Last ned[Mal] Leverandørens tilbud minikonkurranse Konsulenttjenester Arkiv
(DOCX, 1,03 MB)Last ned[Mal] Oppdragsbeskrivelse minikonkurranse Konsulenttjenester Arkiv
(DOCX, 1,03 MB)Last ned[Mal] Protokoll minikonkurranse - Konsulenttjenester Arkiv
(DOCX, 59 KB)Last ned[Mal] Tildelingsskjema - Konsulenttjenester Arkiv
(DOCX, 1,17 MB)Last nedBestillingsskjema Konsulenter Arkiv
(XLSX, 46 KB)Last nedKunder tiltredelse
(PDF, 154 KB)ÅpneProsedyre for minikonkurranse (2)
(PDF, 382 KB)ÅpneRammeavtale konsulenttjenester arkiv
(PDF, 439 KB)Åpne
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan
registrere
avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen
finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til
leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.