På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen internrevisjon og gransking.
Det er inngått avtaler innen 2 delområder:
A: Internrevisjon
- Bistand til eller oppdrag for de regionale internrevisjonsfunksjonene og de helseforetakene som gjennomfører revisjon på basis av de samme standardene
- Kvalitetsrevisjon
- Systemrevisjon
- Leverandørrevisjon
- Kontraktsrevisjon
- Prosessrevisjon
- Klinisk fagrevisjon
- Sikkerhetsrevisjoner
- Innkjøp av konsulentbistand - opplæring, veiledning, kursing etc
B: Granskning
- Prosjektgjennomganger
- Leverandørkontroller
- Granskning av misligheter
- Faktaundersøkelser
Listene er ikke uttømmende.
Hvem er leverandører?
Deloitte AS Stein Ove Songstad, ssongstad@deloitte.no
DNV GL Business Assurance Norway AS Ellen Sjølie, ellen.sjolie@dnv.com
EY (Ernst & Young AS) Ann-Kristin Lie Waag, ann-kristin.lie.waag@no.ey.com/
Ole Jakob Øglænd ole.jakob.oglend@no.ey.com
Kiwa Kompetanse AS Camilla Ormset Castro, camilla.castro@kiwa.com
KPMG AS Erik Arvnes, erik.arvnes@kpmg.no
PricewaterhouseCoopers AS Frode Myrdal, frode.myrdal@pwc.com
Transcendent Group Norge AS Christian Stensrud, christian.stensrud@transcendentgroup.com
Avrop på avtalen
Deltilbud A. Internrevisjon
Avrop på avtalen skjer enten ved minikonkurranse eller etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 6.1
1. Deloitte AS
2. KPMG AS
3. PricewaterhouseCoopers AS
4. EY
5. Transcendent Group Norge AS
6. DNV GL Business Assurance Norway AS
7. Kiwa Teknologisk Institutt AS
Deltilbud B. Granskning
Avrop på avtalen skal skje etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 6.2
1. KPMG AS
2. Deloitte AS
3. EY
4. PricewaterhouseCoopers AS
5. DNV GL Business Assurance Norway AS
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Slik brukes avtalen - her finner du kontakt/bestillingsskjema
Oppdragsbeskrivelse og veileder for avrop finnes under Dokumenter.
Link til kontakt/bestillingsskjema.
Dokumenter
Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan
registrere
avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen
finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til
leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.
Nyheter og meldinger26.april 2021: KIWA TEKNOLOGISK INSTITUTT AS BLIR KIWA KOMPETANSE AS
Kiwa Teknologisk Institutt AS har endret navn og heter nå Kiwa Kompetanse AS. Kiwa Kompetanse har rammeavtale på delområde A: Internrevisjon.