Konsulenttjenester internrevisjon og gransking

Nasjonale rammeavtaler gjelder fra 01.04.2021 til 31.03.2023, med mulighet for prolongering i ett pluss ett år.


På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen internrevisjon og gransking. 

Det er inngått avtaler innen 2 delområder:

  • A: Internrevisjon
  • B: Gransking

Hvem er leverandører?

Deloitte AS Stein Ove Songstad, ssongstad@deloitte.no

DNV GL Business Assurance Norway AS Ellen Sjølie, ellen.sjolie@dnv.com​  

EY (Ernst & Young AS) Ann-Kristin Lie Waag, ann-kristin.lie.waag@no.ey.com/ Ole Jakob Øglænd ole.jakob.oglend@no.ey.com

Kiwa Kompetanse AS​ Camilla Ormset Castro, camilla.castro@kiwa.com  

KPMG AS Erik Arvnes, erik.arvnes@kpmg.no  

PricewaterhouseCoopers AS Frode Myrdal, frode.myrdal@pwc.com  

Transcendent Group Norge AS Christian Stensrud, christian.stensrud@transcendentgroup.com 

Avrop på avtalen

Deltilbud A. Internrevisjon
Avrop på avtalen skjer enten ved minikonkurranse eller etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 6.1

1. Deloitte AS
2. KPMG AS
3. PricewaterhouseCoopers AS
4. EY
5. Transcendent Group Norge AS
6. DNV GL Business Assurance Norway AS
7. Kiwa Teknologisk Institutt AS

Deltilbud B. Granskning
Avrop på avtalen skal skje etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 6.2

1. KPMG AS
2. Deloitte AS
3. EY
4. PricewaterhouseCoopers AS
5. DNV GL Business Assurance Norway AS

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp


​Kevin Jarleiv Hardy

prosjektleder​
kevin.jarleiv.hardy@sykehusinnkjop.no



​May Britt Harila

avtaleforvalter​ 
may.britt.harila@sykehusinnkjop.no




Slik brukes avtalen - her finner du kontakt/bestillingsskjema


Oppdragsbeskrivelse og veileder for avrop finnes under Dokumenter.             

Link til kontakt/bestillingsskjema​.

Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører


​For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. ​

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)


Spørsmål eller avvik


Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.



Nyheter og meld​inger​

26.april 2021: KIWA TEKNOLOGISK INSTITUTT AS BLIR KIWA KOMPETANSE AS
​Kiwa Teknologisk Institutt AS har endret navn og heter nå Kiwa Kompetanse AS. Kiwa Kompetanse har rammeavtale på delområde A: Internrevisjon.





Fant du det du lette etter?