Konsulenttjenester internrevisjon og gransking

Nasjonale rammeavtaler gjelder fra 01.04.2021 til 31.03.2023, med mulighet for prolongering i ett pluss ett år.


På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen internrevisjon og gransking. 

Det er inngått avtaler innen 2 delområder:

  • A: Internrevisjon
  • B: Gransking

Hvem er leverandører?

Deloitte AS Stein Ove Songstad, ssongstad@deloitte.no

DNV GL Business Assurance Norway AS Are Andre Fjeldsbø, are.fjeldsbo@dnvgl.com  

EY (Ernst &Young AS) Ann-Kristin Lie Waag, ann-kristin.lie.waag@no.ey.com/ Ole Jakob Øglænd ole.jakob.oglend@no.ey.com

Kiwa Teknologisk Institutt AS Camilla Ormset Castro, camilla.castro@kiwa.com  

KPMG AS Erik Arvnes, erik.arvnes@kpmg.no  

PricewaterhouseCoopers AS Frode Myrdal, frode.myrdal@pwc.com  

Transcendent Group Norge AS Christian Stensrud, christian.stensrud@transcendentgroup.com 

Avrop på avtalen

Deltilbud A. Internrevisjon
Avrop på avtalen skjer enten ved minikonkurranse eller etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 6.1

1. Deloitte AS
2. KPMG AS
3. PricewaterhouseCoopers AS
4. EY
5. Transcendent Group Norge AS
6. DNV GL Business Assurance Norway AS
7. Kiwa Teknologisk Institutt AS

Deltilbud B. Granskning
Avrop på avtalen skal skje etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 6.2

1. KPMG AS
2. Deloitte AS
3. EY
4. PricewaterhouseCoopers AS
5. DNV GL Business Assurance Norway AS

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Cathrine Nilssen

prosjektleder anskaffelser 
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no
+47 900 37 196


Portrett

Kevin Jarleiv Hardy

rådgiver - Innkjøp#160;
kevin.jarleiv.hardy@sykehusinnkjop.no
+47 952 97 380



Slik brukes avtalen


Oppdragsbeskrivelse og veileder for avrop finnes under Dokumenter.


Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører


For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)



Spørsmål eller avvik


Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. 

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.







Fant du det du lette etter?