På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen rekruttering. Bestillere oppfordres til å ta kontakt med Sykehusinnkjøp for bistand og kvalitetssikring ved utførelse av minikonkurranser.
Hvem er leverandører?
En oversikt over alle leverandører finner du under "Dokumenter".
Hva inneholder avtalen?
Det er inngått avtaler innen tre delområder.
A) Kandidatsøk, rekruttering og utvelgelse - toppledere
Deltilbud A1: Toppledere - Alle RHF
B) Kandidatsøk, rekruttering og utvelgelse - øvrige lederstillinger og administrative/tekniske/kliniske spesialiststillinger
Deltilbud B1: Andre lederstillinger og spesialiststillinger - Helse Nord RHF
Deltilbud B2: Andre lederstillinge rog spesialiststillinger - Helse Midt-Norge RHF
Deltilbud B3: Andre lederstillinger og spesialiststillinger - Helse Vest RHF
Deltilbud B4: Andre lederstillinger og spesialiststillinger - Helse Sør-Øst RHF
C) Kandidatsøk, rekruttering og utvelgelse - helsefaglig rekruttering fra utlandet
Deltilbud C1: Helsefaglig rekruttering fra utlandet - Alle RHF
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Slik brukes avtalen
Rutiner for gjennomføring av minikonkurranse finner du under "Dokumenter".
Dokumenter
[Mal] Innmelding av underleverandør
(DOCX, 48 KB)Last ned[Mal] Leverandørs tilbud minikonkurranse
(DOCX, 1,03 MB)Last ned[Mal] Oppdragsbeskrivelse minikonkurranse
(DOCX, 1,03 MB)Last ned[Mal] Protokoll minikonkurranse
(DOCX, 57 KB)Last ned[Mal] Tildelingsskjema
(DOCX, 1,17 MB)Last nedBestillingsskjema-Konsulenttjenester rekruttering
(XLS, 1,27 MB)Last nedEKSEMPEL oppdragsbeskrivelse- rekruttering fra utlandet
(PDF, 412 KB)ÅpneEKSEMPEL oppdragsbeskrivelse rekruttering
(PDF, 383 KB)ÅpneKontaktopplysninger leverandører - rekruttering
(XLS, 78 KB)Last nedRammeavtale konsulenttjenester rekruttering
(PDF, 665 KB)ÅpneVeileder for bestiller
(PDF, 461 KB)ÅpneVeileder for leverandør
(PDF, 387 KB)Åpne
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan
registrere
avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen
finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til
leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.