På vegne av de
regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått
avtale på levering av konsulenttjenester innen strategi- og
organisasjonsutvikling, leder- og ledelsesutvikling, rekruttering og HR.
Hvem er leverandører?
Oversikt over alle leverandører som har fått tildelt avtale finner du under Dokumenter.
Hva inneholder avtalen?
Det er inngått avtaler innen 5 delområder:
A. Strategi- og organisasjonsutvikling, eksempelvis knyttet til:
Strategi og metode
- Strategiutvikling.
- Forbedringsprosesser, innovasjon og kontinuerlig forbedring.
- Prosjekt- og prosessledelse.
- Organisasjonsdesign – hensiktsmessig organisering.
- Kartlegging, evaluering og analysearbeid.
- Risikostyring.
- Kvalitetsstyring.
Strategiske tema - Kompetanse og bemanning.
- Arbeidsmiljø, konflikthåndtering og medvirkning.
- Omstilling og endring.
- Ressursplanlegging.
B. Leder- og ledelsesutvikling, eksempelvis knyttet til:
- Deltakelse til eksterne/åpne lederprogram.
- Utvikling og gjennomføring av interne leder- og talentprogrammer.
- Ledergruppeutvikling.
- Personlig lederrådgivning (coaching, mentoring).
- Måling/oppfølging av ledere.
- Endringsledelse.
- Teamutvikling.
C. Kandidatsøk, rekruttering og utvelgelse - Toppleder
Omfatter bistand til hele rekrutteringsprosessen, deler av rekrutteringsprosessen og rådgivning knyttet til rekruttering av toppledere. Med toppledere menes ledere på nivå 1 og 2 - administrerende direktør og dens ledergruppe.
D. Kandidatsøk, rekruttering og utvelgelse - Andre lederstillinger og spesialiststillinger
Omfatter bistand til hele rekrutteringsprosessen, deler av rekrutteringsprosessen og rådgivning knyttet til rekruttering av øvrige ledere, administrative/tekniske/kliniske spesialiststillinger.
E. Kandidatsøk, rekruttering og utvelgelse - Helsefaglig rekruttering fra utlandet
Omfatter bistand til hele rekrutteringsprosessen, deler av rekrutteringsprosessen og rådgivning knyttet til rekruttering av helsepersonell fra utlandet. Dette gjelder både leger og sykepleiere.
Hvem som er tildelt avtaler i de ulike regionale helseforetakene, finner du i vedlegget «Leverandører og kontaktinformasjon».
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Cathrine Nilssen
prosjektleder anskaffelser
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no
+47 900 37 196
Kevin Jarleiv Hardy
rådgiver - Innkjøp#160;
kevin.jarleiv.hardy@sykehusinnkjop.no
+47 952 97 380
Slik brukes avtalen
Rutiner for gjennomføring av minikonkurranser finner du i relevante maler under Dokumenter.
Dokumenter
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.