Nasjonal avtale

Kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler

Avtalen gjelder fra 1. juni 2017 til 30. September 2021.

Avtalen levering av kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler til de regionale helseforetakene med underliggende helseforetak, og alle NRKs avdelinger.

Hvem er leverandører?

Kinnarps AS er leverandør, og deres kontaktperson er Stein Erik Einstad, e-post: stein.erik.einstad@kinnarps.no, telefon 452 29 891.​​

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Knut Tore Evanger

Prosjektleder 
knut.tore.evanger@sykehusinnkjop.no
+47 916 96 506


Portrett

Monika Jahr Amdal

rådgiver innkjøp 
monika.jahr.amdal@sykehusinnkjop.no
+47 450 98 172


​Dokumenter​

​​

Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?