Kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler

Nasjonal avtale

Avtalen gjelder fra 1. juni 2017 til 31. mai 2021.

Avtalen levering av kontormøbler og andre ikke-medisinske møbler til de regionale helseforetakene med underliggende helseforetak, og alle NRKs avdelinger.

Hvem er leverandører?

Kinnarps AS er leverandør, og deres kontaktperson er Stein Erik Einstad, e-post: stein.erik.einstad@kinnarps.no, telefon 452 29 891.

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Knut Tore Evanger

Prosjektleder 
knut.tore.evanger@sykehusinnkjop.no
+47 916 96 506


Portrett

Kristian Aune

Avtaleforvalter 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601

Dokumenter

Forhandleroversikt, kundertiltredelse og leveringstider okt 2019.xlsxhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontormøbler/Forhandleroversikt, kundertiltredelse og leveringstider okt 2019.xlsxForhandleroversikt, kundertiltredelse og leveringstider okt 2019.xlsx
Rammeavtale kontormøbler - Kinnarps og RHFene.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontormøbler/Rammeavtale kontormøbler - Kinnarps og RHFene.pdfRammeavtale kontormøbler - Kinnarps og RHFene.pdf

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?