Nasjonal avtale

Kontorrekvisita

Avtalen gjelder fra 1. juni 2017 til 31. mai 2021.

Avtalen omfatter levering av kontorrekvisita, skriver- og kopipapir og batterier.

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med to leverandører på dette feltet. Lyreco Norge AS er leverandør i Helse Sør-Øst, og Staples Norway AS er leverandør i de øvrige helseregionene. Nærmere informasjon om hvilke foretak som tiltrer hvilken avtale finnes i vedlegget «Kunder tiltredelse».

For avtalen gjeldende for foretak i Helse Sør-Øst som tiltrer avtale med Lyreco Norge AS er det gjennomført en endring i prisstruktur, der pris for den enkelte varelinje vil være differensiert ut i fra total ordrestørrelse pr bestilling. Det gjøres oppmerksom på at laveste pris oppnås ved ordrestørrelser over 300 000 NOK.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Lyreco Norge AS: Ellen Kathrine Wilhelmsen,
E-post: ellen-kathrine.wilhelmsen@lyreco.com 
Telefon: 415 81 804
Nettside: 
www.lyreco.no

Staples Norway AS: Roger Berg-Hansen,
E-post: Roger.Berg-Hansen@staples-solutions.com
Telefon: 98 22 03 52
Nettside: www.staples.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Kristian Aune

Avtaleforvalter 
kristian.aune@sykehusinnkjop.no
+47 918 67 601

Dokumenter

Kunder_tiltredelse_-_Kontorrekvisita.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontorrekvisita/Kunder_tiltredelse_-_Kontorrekvisita.pdfKunder_tiltredelse_-_Kontorrekvisita.pdfpdf352808
Rammeavtale_Staples.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontorrekvisita/Rammeavtale_Staples.pdfRammeavtale_Staples.pdfpdf765596
Rammeavtale_Lyreco.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kontorrekvisita/Rammeavtale_Lyreco.pdfRammeavtale_Lyreco.pdfpdf763995

Slik brukes avtalen

Avtalenummer 10010501 gjelder for kontorrekvisitaavtalen med Staples med avrop til Helse Vest, Helse Midt-Norge og Helse Nord

Avtalenummer 10010502 gjelder for kontorrekvisitaavtalen med Lyreco med avrop til Helse Sør-Øst.

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ønsker du å melde avvik på avtaler? Send e-post til avvik@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?