Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Kreativ Programvare (Adobe)

Avtalen gjelder fra 1. september 2020 til 31. august 2023. Avtalen er prolongert til 31. august 2024.

Avtalen omfatter levering av agent-tjenester og videresalg av Adobelisener til Kunden

 

Kontaktinformasjon til leverandører: 

CRAYON AS
Navn: Gunnar Murstad Jr.
Telefon: +47 479 51 485
E-post: gunnar.murstad@crayon.com

 

Julie Susanne Weien Forøy

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

 

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Det er også mulig å be om tilgang til mappe for sensitiv informasjon ved å sende forespørsel til e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 26.06.2024