Avtalen omfatter firmakort med personlig ansvar, firmakort med firmaansvar, reisekonto, rapportering/statistikk og mulighet for integrasjon med reiseregningssystem.
Hvem er leverandører?
SEB Kort Bank AB, oslofilialen er valgt som leverandør.
Leverandørens kontaktperson:
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller
prosjektledere i Sykehusinnkjøp HF ansvarlige for avtalen.
Janicke Busk, epost janicke.busk@sykehusinnkjop.no.
Bergljot Mikkelsen
avtaleforvalter
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no
Dokumenter
Vedlegg Kunder tiltredelse.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kredittkorttjenester/Vedlegg Kunder tiltredelse.pdf | Vedlegg Kunder tiltredelse.pdf | | pdf | 196411 |
Rammeavtale Kredittkorttjenester.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kredittkorttjenester/Rammeavtale Kredittkorttjenester.pdf | Rammeavtale Kredittkorttjenester.pdf | | pdf | 311752 |
Innlogging for brukere og leverandører
For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.
Logg inn (Leverandørportalen)
Spørsmål eller avvik
Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i
Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her.
Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.