Nasjonal avtale

Kredittkorttjenester

Avtalene gjelder fra 7. november 2017 til 6. november 2021.

Avtalen omfatter firmakort med personlig ansvar, firmakort med firmaansvar, reisekonto, rapportering/statistikk og mulighet for integrasjon med reiseregningssystem.

Hvem er leverandører?

SEB Kort Bank AB, oslofilialen er valgt som leverandør.

Leverandørens kontaktperson: 
Marianne Ovnerud
Telefon: + 47 970 27 383
Epost: marianne.ovnerud@eurocard.no

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller prosjektledere i Sykehusinnkjøp HF ansvarlige for avtalen.

Portrett

Cathrine Nilssen

prosjektleder anskaffelser 
cathrine.nilssen@sykehusinnkjop.no
+47 900 37 196

Portrett

Bergljot Mikkelsen

Avtaleforvalter 
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012

Dokumenter

Rammeavtale Kredittkorttjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kredittkorttjenester/Rammeavtale Kredittkorttjenester.pdfRammeavtale Kredittkorttjenester.pdfpdf580150
Kunder tiltredelse - kredittkorttjenester.pdfhttps://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kredittkorttjenester/Kunder tiltredelse - kredittkorttjenester.pdfKunder tiltredelse - kredittkorttjenester.pdfpdf375277

Innlogging for brukere og leverandører

For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (leverandørstatistikk)


Spørsmål eller avvik

Har du spørsmål, tilbakemeldinger, eller ønsker å melde avvik på avtalen?

Send e-post til tjenester@sykehusinnkjop.no.

Fant du det du lette etter?