Avtalen gjelder kurs- og konferansetjenester, og omfatter helpensjon, dagpakker og møterom.
Ny anskaffelse er igangsatt.
Kontaktpersoner hos leverandørene
Austkil Gjestegård og konferansesenter: Ole T. Hofstad, post@austkil.no
Best Western Hotels & Resorts: Håkon Tveita, hakon.tveita@bwhhotelgroup.no
Bårdshaug Herregård AS: Magnus Müller Lysholm, mml@baardshaug.no
De Historiske Hotell & Spisesteder AS: Janne Loe Hjelteig, janne@dehistoriske.no
Dyreparken Hotel AS: Hege Egholm, egholm@dyreparken.no
First Hotels AS: Mariann Wrålid Kristiansen, mariann.kristiansen@firsthotels.no
Granavolden Gjæstgiveri AS: Trine Hilden, trine@granavolden.no
Holmen Fjordhotell: Arve Giske, arve.giske@holmenfjordhotell.no
Honne Hotell og Konferansesenter AS: Iver Bruset, post@honne.no
Hotel Terminus AS: Elisabeth Støa, elisabeth.stoa@debergenske.no
Klækken Hotell ANS: Hilde Eltervåg, hilde.eltervag@klaekken.no
Lampeland Hotell AS: Ingunn Baklid Grøslie, booking@lampeland.no
Myrkdalen Hotel AS: Paal Thunes, paal.thunes@myrkdalenhotel.no
Nordic Choice Commercial Services AS: Camilla Nysted, camilla.nysted@choice.no
Panorama Hotell & Resort AS: Anette Skutle, anette@panoramahotell.no
Radisson Hotels Norway AS: Cecilie Svindseth. cecilie.svindseth@radissonhotels.com.
Sanner Hotell AS: Lars Inge Næss, post@sanner-hotell.no
Scandic Hotels AS: Brynjar Wågø, brynjar.wago@scandichotels.com
Solstrand Hotel & Bad: Hans Arne Eidsvik, hotel@solstrand.com
Soria Moria Hotell: Heidi Kolaas Hansteen, hansteen@soriamoria.no
Sundvolden Hotel AS: Magnus Karlsen, magnus.karlsen@sundvolden.no
Thon Hotels AS: Kjell Vikebakk, kjell.vikebakk@olavthon.no
Tyrifjord Hotell, Kurs- og Konferansesenter: George Thomassen, george.thomassen@tyrifjord.no
Hva inneholder avtalen?
Avtalen omfatter levering av kurs- og konferansetjenester, samt møterom for inntil 10 og inntil 20 personer.
Avtalen er delt opp i 42 deltilbud. Disse er fordelt utover de fire regionale helseforetakene.
Hvert delområde skal anses som en selvstendig avtale slik at hver enkelt bestemmelse i avtalen gjelder opp mot hvert enkelt delområde.
Det ble ikke stilt absolutt krav til at tilbudte lokaler skal være universelt utformede, basert på en helhetsvurdering hvor markedssituasjonen blant annet er vurdert mot hensynene universell utforming er ment å ivareta. Dermed er ikke alle avtalehoteller universelt utformet, og bestillere må sjekke dette med aktuelt hotell ved bestilling.
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Evy Pleym
Senior prosjektleder anskaffelser
evy.pleym@sykehusinnkjop.no
+47 452 68 720
Bergljot Mikkelsen
Avtaleforvalter
bergljot.mikkelsen@sykehusinnkjop.no
+47 905 06 012
Slik brukes avtalen
Ved kurs eller konferansetjenester med en antatt verdi under kr. 100.000,- (beregnet utfra gjennomsnittlig maksimalpris) vil kunden fortrinnsvis avrope etter prioritet.
- prioritet: Leverandør skal benyttes ved ledig kapasitet og når det er hensiktsmessig.
- prioritet: Benyttes dersom 1.prioritet ikke har kapasitet eller det ikke er hensiktsmessig av andre grunner.
- prioritet: Benyttes dersom 1. og 2. prioritet ikke har kapasitet eller det ikke er hensiktsmessig av andre grunner.
Med «hensiktsmessig» mener oppdragsgiver nærhet til arbeidssted eller møtested, kommunikasjon til møtested og møtestedets avbestillingsregler.
Det er inngått avtale med 24 leverandører på dette området. I bestillingsskjemaet velger du sted for kurs/konferanse, og det vil da komme opp hotell i prioritert rekkefølge på stedet du søker.
Minikonkurranser
Ved kurs- eller konferansetjenester med en antatt verdi over kr. 100.000,- (beregnet utfra gjennomsnittlig maksimalpris) skal kunden avrope med minikonkurranser. Se avtalens punkt 7.2
Tildelingskriterier finner du i avtalens punkt 7.3. Maksimalpris for dagpakker og helpensjon er beskrevet i avtalens punkt 7.4.
Dokumenter
Bestillingsskjema - kurs og konferansetjenester.xls | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs- og konferansetjenester – gjeldende fra 1. november 2018/Bestillingsskjema - kurs og konferansetjenester.xls | Bestillingsskjema - kurs og konferansetjenester.xls | | xls | 2030592 |
Liste over hoteller som har møteromskapasitet over 400 personer.xlsx | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs- og konferansetjenester – gjeldende fra 1. november 2018/Liste over hoteller som har møteromskapasitet over 400 personer.xlsx | Liste over hoteller som har møteromskapasitet over 400 personer.xlsx | | xlsx | 442181 |
Kravspesifikasjon - krav til kurs og konferansetjenester.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs- og konferansetjenester – gjeldende fra 1. november 2018/Kravspesifikasjon - krav til kurs og konferansetjenester.pdf | Kravspesifikasjon - krav til kurs og konferansetjenester.pdf | | pdf | 165595 |
Kunder tiltredelse.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs- og konferansetjenester – gjeldende fra 1. november 2018/Kunder tiltredelse.pdf | Kunder tiltredelse.pdf | | pdf | 530441 |
Rammeavtale.pdf | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs- og konferansetjenester – gjeldende fra 1. november 2018/Rammeavtale.pdf | Rammeavtale.pdf | | pdf | 755585 |
Anskaffelsesprotokoll og melding om tildeling.docx | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs- og konferansetjenester – gjeldende fra 1. november 2018/Anskaffelsesprotokoll og melding om tildeling.docx | Anskaffelsesprotokoll og melding om tildeling.docx | | docx | 37408 |
Rutine for innhenting av tilbud på kurs og konferansetjenester.docx | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs- og konferansetjenester – gjeldende fra 1. november 2018/Rutine for innhenting av tilbud på kurs og konferansetjenester.docx | Rutine for innhenting av tilbud på kurs og konferansetjenester.docx | | docx | 47454 |
Skjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.docx | https://sykehusinnkjop.no/seksjon/avtaler/Documents/Kurs- og konferansetjenester – gjeldende fra 1. november 2018/Skjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.docx | Skjema_for_innhenting_av_tilbud_på_kurs_og_konferansetjenester.docx | | docx | 47250 |
Innlogging for brukere og leverandører
For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (Innkjøpsportalen)
Logg inn (ProWeb)
Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)
Spørsmål eller avvik
Avvik på nasjonale avtaler skal registreres i
Reklamasjonsportalen.
Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.