Nasjonal avtale

Livmorhalsprogrammet - Utstyr og materiell

Avtalen gjelder fra 1. februar 2020 til 31. januar 2022 og kan forlenges med inntil ett år av gangen i maksimum to år.

Avtalen gjelder for helseforetak til bruk i primærscreening i det nasjonale screeningprogrammet mot livmorhalskreft (Masseundersøkelse mot livmorhalskreft).

Hvem er leverandører?

Det er inngått avtale med to leverandører. Her finner du en oversikt over hvem de er, og hvem som er kontaktpersoner:

  • Roche Diagnostics Norge AS: Else Hvattum, else.hvattum@roche.com,
    tlf. 954 60 866
  • Montebello Diagnostics AS: Mika Søderberg, mika@montebello.no,
    tlf. 930 52 876

Produkter på avtale

Det er inngått rammeavtale med én leverandør for hver delkontrakt (Leverandør/avtalenummer):

Delkontrakt A - Rammeavtale for leveranse av forbruksmateriell til HPV-tester på Cobas 4800, samt servceavtaler
  • Roche Diagnostics Norge AS / 10970201
Delkontrakt B - Rammeavtale for leveranse av forbruksmateriell og maskiner til væskebasert cytologi på ThinPrep, samt serviceavtaler
  • Montebello Diagnostics AS / 10970202

Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp

Portrett

Ida Holsbø

prosjektleder anskaffelser 
ida.holsbo@sykehusinnkjop.no
+47 478 07 249


Portrett

Aina Erikstad

rådgiver innkjøp​ 
aina.erikstad@sykehusinnkjop.no
+47 932 65 647



Dokumenter


Innlogging for brukere og leverandører

​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb benyttes. Her får du tilgang til ​flere relevante dokumenter tilknyttet rammeavtalen. Et eksempel være utfylt kravsspesifikasjon fra leverandøren. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. 

Bruk nettleseren Google Chrome dersom du har problemer med å åpne dokumenter i ProWeb. 

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Spørsmål eller avvik

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Fant du det du lette etter?